Välkommen Cosmos!
I förrgår åkte jag och hämtade hem den här lilla killen - Cosmos. När vi kom hem var han självklart lite osäker och sökte gärna skydd under en fåtölj. Men efter bara ett litet tag satte han igång att undersöka sitt nya hem och efter någon timme kunde han ligga på golvet och busa för fullt. Samma natt så kröp han upp och sov bredvid mig. Det har han fortsatt med. Även när jag lägger mig och vilar efter jobbet så kommer han och lägger sig, oftast vid mitt armveck där han kryper ihop och somnar direkt.
Han är otroligt busig och framåt. Osäkerheten som fanns när han nyss hade kommit hit är som bortblåst. Han gick på lådan från första stund och det har han fortsatt med.
Jag ber om ursäkt för dåliga mobilbilder, men då min kamera inte funkar så får det duga tills vidare.
/ Majson
Grattis till missen! Han var otroligt söt och verkar vara en riktigt liten charmig kille :)

Vilken liten plutt! En riktig goding! Hehe, så fort jag läste namnet i rubriken tänkte jag på en röd kisse och så rätt jag hade :)
Hihi, söta bilder :). blir nästan MER mysfaktor på dem pga att kameran inte är den bästa.

Vad lik han är en av mina små hemlösa kattungar här hemma. Hon har likadan bläs fast hon är padda. Grattis till honom ♥
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis till söt liten kattunge :)
Grattis Majson och cosmos