vilken ögonfärg?
Hej. vilken ögonfärg har era katter? MIn katt har gul ögonfärg till hennes svarta päls. ser ut som en riktigt liten panter:)
Min vita katt har gul-guldiga ögon och min svartvita har gröna. :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
fint:) älskar verkligen katters ögon.. så vackra.
#2 håller med :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

åååh vilken gosig päls han har:)

Dessa har gula:
Tyra,svartsköldpadda
Pixel, blåsköldpadda
Traxxas, svartvit
Bamse bruntigrè
Vera, svartsmoke grön/gula
Jag skulle vilja ha en med blåa ögon
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
från helt nötbruna till underbart gröna <3
Min katter har gula ögon med lite lite grönt i. :D
pellen har ett blått och ett gult öga?:)
men dera sögon lyser verkligen, tilly såg lite rund ut, sådär rund och gosig:)
Ja det gör dom! Haha ja Tilly är en rund å go 13 åring :)
är alla tre samma ras? tyckte de hade annorlunda former på huvudet o huden ..
Det är 4 olika katter :) Alla 4 är Devon rex.
Peppe och Tilly är inte direkt rasriktiga. Tilly har en hudsjukdom som gör att hon tappar pälsen och har väldigt torr hud. Peppe, som tyvärr inte finns kvar längre, hade väldigt rak päls och smalt ansikte.
Ronon och Tyson är de nya katterna som jag haft i 2 år. Ronon ställer jag ut och han har fått cert så han är ganska rastypisk, väldigt fin. Även Tyson är det men han är lite överviktig eftersom min syster hade honom innan och hon skötte inte hans fodermått så bra.. Men alla är dom samma ras :)
trodde tyson och ronon va samma katt, förlåt:)
Men stackars tilly då men inget hon lider av nu? Måste vara tufft att tappa sin päls menar jag, men hon ser ut att må bra iallafall. Kanske bara vara jobbigt i början.
Vilka stora öron de har, älskar verkligen stora öron på katter vet inte varför men ngt jag bara gillar.. goa och klämma lite lätt på och gosa med.. hihi
Haha lugnt, dom är kullbröder så dom är väldigt lika :)
Nej hon lider inte av det men ibland får hon öppna sår eftersom hon tappar huden också och det kan göra lite ont för henne. Hon tappar huden som när vi har bränt oss och flår av våran hud. Det gör hon året om, hela tiden. Tyvärr finns det inget att göra åt det. Men hon har vant sig om man kan säga så och hon mår bra. Hon är såå snäll. Skulle aldrig komma på tanken att göra nått elakt. Hon kommer alltid vara världens bästa katt för mig! :)
Hehe ja dom verkligen fladdermusöron! Dom är jätte goa att gosa och klappa på ;)

Har tre stycken. 
Teazer, sköldpadda, har gröna (hade gulgröna första året inna dom blev gröna)
Jerrie, röd päls, har grågula
Yuki, siames, har såklart blåa ögon.
#12 Nej, Pellens ögon är gula, det vänstra ögat är i skugga på bilden, men det hade varit kul om han sett ut så jämt. :)
28 det går bra, ger bara mjuas mjukmat (olika varianter dom utan fisk) o Bonzitas sen äter han hundens färskfoder den är helt utan fisk och sädeslag, han tar gärna allt som hunden får bla torkad nötlever han är envis som bara den o öppnar även skåp för att komma åt det han vill. Han har inte haft utslag sen vi kör enbart utan fisk o sädeslag i foderväg. Som godis får han egengjord godis det är kokt kyckling, torkat kött som är av nöt. Han äter råkost med kyckling vingar o nöt men oxå lite färs varje dag.
28 har inte behövt barnsäkert men satt det på tre skåp nu :)
33 tycker jag med 
Elektra (ragdoll), har ljus blåa och
Måns (blå & vit), Gröna (nästan lime gröna).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Dita har fina gula ögon, hon är blå van:)
Ena katten har väldigt gröna ögon. Och den andra har ngn blandning av brun, grön gult. LIIIIIIIIITE brunt!!
Men en kompis katter har värkligen; BRUNA ögon. Dom e ap-finaaaa! :)
Ja du...