Behöver nytt hem AKUT
Har tre killar. ca 5 månader ggamla som behöver nytt hem så fort som det går. Jag kan inte ha dom kvar och hittar ingen som kan ta dom. Har för litet boende just nu och min ekonomi säger nu stop. Dom är okastrerade och bröder.
Den svarta:
Svarten. Jätte gå då han får bestämma själv och över energisk så ett hem på landet vore bra för honom.
Den grå i mitten:
Findus. Verkligen en mys katt. Han älskar att mysa och gosa och får aldrig nog av det heller
Den grå längst till höger:
Tilis kallas han. Han är inte direkt mys katten men har sina stunder då det funkar. Han äter i stort sett alllt och går gärna iväg och gömmer skräp.
Skriv för mer info och bilder.
Finns i örnsköldsvik
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varför måste du omplacera dem?Är det enbart för att du tycker du bor för trångt och att deras mat kostar för mycket?Hur tänkte du från början när du tog dem?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Kastrera dem och annonsera på Blocket, i tidningar osv. Det är lättare att hitta hem till så pass stora kattungar om de är kastrerade.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min ekonomi har blivit för svår. Skulle bara haft två egentligen men blev inte så och nu har jag insett pga min psyiska hälsa också att det är bättre för dom att få flytta. Bor dessutom i en lägenhet på 23 kvm bara så det är litet