Ny familjemedlem!
Åh så man inte kan skriva idag! xD
Lär = kär* ska det stå ;)
Tummen upp för dig som köper katt från ett katthem
åh söte! :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Jag har sett henne och hennes syskon på deras hemsida, jättesöta! Vi funderade först på en katt därifrån, men har hittat en annan nu som kommer imorgon :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hjälp vilken sötnos! Håller med Jourhemmet, tumme upp för alla som köper goa katthemskatter
Uppdatera gärna sedan hur det går för er nya lilla kompis!
En sådan liten goding!
Oh tack för all den fina responsen ;)
Givetvis ska jag komma med flera bilder! Är på G nu att ringa i morgon om att få komma ocj hälsa på henne mer ggr eftersom jag vill se henne och att hon kommer bli van vid mig :P
# 4 Vad kul!
Jag har haft ögonen på Malin länge och jag passade på att tinga henne med en gång då jag upptäckte vilken charmis hon är :P
Är ju i min famn hon somnade i efter att hon lekt med mina tår och fingrar ;)

Oj så söt! :)

naw vilken liten sötis =)
Underbar liten plutt 
Lycka till med nya familjemedlemmen! Ger dig också tummen upp för du adopeterar katt från katthem 
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
# 9 Tack :D
# 10 Tack så mycket! :D
# 11 Tack så mycket! Känner mig väldigt stolt även om jag ägt en katt från ett annat katthem tillsammans med en kompis förut, men den katten flyttade till Övik :)
Idag var och jag hälsade på lilla Malin igen från hennes Jourhem och de har redan hunnit bli 8 veckor gammla! Tönka sig, var 4 veckor sen sist jag var där! Och måste säga att det är första gången på EVIGHETER sen jag hade klösmärken från kattungar.
Så, jag kommer visa en charmig bild på henne så får ni sen besöka min blogg för att se resten av bilderna, fotograferade liksom 20 bilder på dem allesammans xD
# 13 Åååååh nu är hon ännu sötare 
Blir långa fyra veckor att vänta va 
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
#13 Åh så sött! :D
# 14 haha nog blir det en lång väntan alltid! Måste ha skaffat allting från början igen plus en cykel som jag ska ha många år xD
# 15 Ja :D <3