Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1249 ggr
Cockerspaniel
0

Saknar dig Selina R.I.P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna månaden är det 8 månader sen hon somnade in av någon mystisk mag/tarmsjukdom. Saknar henne så mycket efersom hon var så sjukt speciell.

Hon föddes tillsammans med två andra syskon hos en familj som hade redan massa andra katter och hundar. Hon var utmärglad då jag fick henne så jag försökte göra hennes liv mycket lyckligt. Veterinären vart det för henne (inga problem då hon var liten ^^) och försäkring.

Hon hade det trevligt med min andra katt (som då var tre år äldre) och de både kom väldigt bra överens med varandra. Fina underbara tider.

Hemska är att problemen började uppstå redan som liten då hon hade diarré vart om vart annat. Hann aldrig på lådan så det vart ofta inne, bytte till slut till ett bra foder som fungerade på henne så hon åt det fram tills hon vart runt 1 ½ år gammal.

Därefter uppstod det andra problemet. Hon åt mat precis som vanligt men nu började hon kräkas och det slutade aldrig. Hon åt men allt kom upp. Dock gick hon på lådan precis som vanligt så där var det inget problem, inge mask eller sådant heller.

Det vart tre-fyra besök till veteriänären och ingen av dem kunde finna något fel på henne. Jag tog mitt beslut då hon till slut inte kunna dricka vatten. Hon märglades ur igen och vart magrare och magrare. Jag beslutade att Selina skulle få somna in så hon slapp lida.

R.I.P Selina

f. 2009-01-15

d. 2010-08-16

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken vacker liten misse. Förstår det är tungt men hon fick en bra tid hos er med kärlek och omtanke

Cockerspaniel
0

Jo hon fick det, mycket fin kärlek med ^^ Synd att den bara var så kort <3