Fy vad läskigt!
Jag dushade precis Ronon eftersom han ska på utställning nästa lördag. Han var jätte duktig och stod hela tiden på en handduk så att han inte gled runt. Men i slutet när jag skulle ta en handduk att torka honom med så fick han lite panik och tog tag i mitt linne med klorna och slet. Då lossnade hans högra klo. Den sporren som sitter lite längre upp på benet. Hela "kloskon" lossnade så att bara pulpan sticker fram. Det började blöda väldigt mycket såklart så vi ringde veterinären, och han sa att det inte var någon fara men om det inte har läkt och blivit fint till nästa lördag så kan jga inte ställa ut. Hoppas verkligen det har läkt till dess! Så som jag planerat den här utställningen i 3 månader.
Så himla typiskt! 
Det brukar läka ganska fort, samma sak har hänt här hemma.
Hoppas det går bra, både med klon och på utställningen!
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja det var ju läskigt det kan jag hålla med om. Jag klipper alltid mina katters klor innan jag badar dem. Jag hoppas att det läker snabbt för din misse.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#1 hoppas verkligen det läker, tycker att det borde göra ont för lilla Ronon :(
#2 Ja det var jätte läskigt. Jag ska klippa dom innan duschen i fortsättningen, då slipper dom fastna om dom får lite panik. Ja lilla stackarn, det kommer nog läka fort om vi har tur :)