köpa BARF-mat.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag började BARFA mina illrar i helgen men då ville min katt Wilma också äta deras mat ( kycklingar) så nu funderar jag på att börja med BARF till katterna också, vet att det finns BARF-mat till katter men var får jag tag på den? Har inte sett den i affärer vad jag vet om. Vilka kattmatsmärken har BARF-mat och vad ska jag tänka på?

kolla in BARF.ifokus.se 
Barf är inge märke, barf är råföda. Detta finns i vanliga affärer tex kycklinghjrta, file, fläskkött..precis samma mat du äter fast du tillagar den.
Men börjar du barfa bör du ha en massa kunskap först då de inte är så enkelt som att mata katten med rått kött

tack för hjälpen! Nu har jag hittat BARF- iFokus med! Såg att jag hade uttryckt mig lite otydligt i mitt första inlägg, jag vet vad BARF-mat är men det jag letar efter i handeln är den färdiga BARF-mat som ska finnas, typ kyckling-korvar odyl. är den lika bra som om man köper kött och finns den i alla djuraffärer eller bara i de stora kedjorna?

Jipotimas (stavning?) har kycklingkorvar till salu.
Eftersom katter tycks kunna leva rätt länge på den kattmat som säljs just som kattmat är det inte så svårt att ge dem enbart rått kött med tillsats av kalcium om katterna inte äter kycklingvingar med ben eller andra ben.