God morgon 1 april
Idag är det - igen! - strålande sol ute och man blir pigg och glad av bara det. Kan behövas…
Vi tänkte åka iväg och promenera med hunden och fika, förhoppnigsvis kan man sitta ute även där nu. När man laddat med sol och luft tror jag det blir till att städa lite här hemma. Samt förbereda en del inför veckan som kommer.
Hoppas ni får en fin första april-dag! Med bara snälla och roliga aprilskämt:)

Godag säger jag då =)
Det är härligt väder ute eller hur! Hoppas turen med Malte-killen va skön! Jag blir lite avis.
Själv ska jag åka iväg till en kompis som ska ha ljusparty hemma hos sig. Ska bli riktigt trevligt måste jag säga! Hon är en så bedårande liten kissekatt också som jag inte kan låta bli att busa med! Nu har hon tydligen börjat löpa så hon är inte alls nå rolig. Men det visar sig. Hon är pytteliten till växten o så full av liv!!! Ska se om jag kanske kan få en bil på henne =)
Ha en jättebra söndag idag!!!

Har inte hunnit iväg med Malte ännu…:)
Ljusparty låter toppenkul!
goddag :P
Ska typ inte göra nåt speciellt idag… Städar, rensar lite *host* mkt kläder :P typ en meters hög 8)
sen kanske jag ska åka till stallet elr va med nån kompis elr bara va hemma :P
Jag och Mojje ska ta oss en promenad på söder i solen 
ha en bra dag allihopa
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Goddag!
Morgonen gick i arbetets tecken. Nu är jag ledig till torsdag. I morgon ska jag fara och hämta nya bilen. Ny och ny, det är en 1991ans modell.
Vimsan väckte mig ½7 i morse. Då tyckte hon att jag hade lust att släppa ut henne. Min väckarklocka ringde 07. (*Gäsp)
I går kväll fick hon något knäppryck. Hon både bet och klöste mig. Vilket fick mig att morra tillbaks och hytta med fingret: Fy fy! Och så fick jag lov att ta lite i nackskinnet, sådär lagom mycket så att hon förstod att hon gjorde fel.
Jag har lurat tre personer idag redan och själv blivit lurad