Vår tredje La Permkull
Är på tillverkning just nu.Max som pappakatt heter kom hit den 26 december och nu har min något svårflörtade hona fallit för honom.Om allt går vägen så kommer det att födas en kull La Permer runt 9 mars.
Det kommer att kunna bli en mängd olika spännande färger.
Mer info finns dels på min hemsida och sen kommer jag att uppdatera här framöver.
Stolt ägare till tre La permer
Måste fråga dig som är uppfödare. Skrivs det ALLTID ett kontrakt på att man inte får avla huskatter på rexungarna man köper?

Nej något sånt kontrakt kan man inte skriva.Såld katt ägs inte av mig så den kan jag inte bestäma över.Det gäller att välja sina köpare noga.Kattungar som ABSOLUT inte ska avlas på säljer jag kastrerade.Dvs katter som pga hälsoskäl inte ska gå i avel.
Säljer man till privatperson är det noga reglerat vad som är giltigt i ett avtal.
Okej, såg en annons just om en person som letade långhårig hane till sin Rexkatt.

Vilken rexras var detÌnom La Perm får vi ju göra utparningar .
Lan du inte PMa mig annonsen.
Jag fick precis ett svar från henne att katten inte är reggad i Sverak och därför hade hon ingen uppfödare. Hon skriver i annonsen att katten är helvit och har lång lockig päls.

Alla katter har en uppfödare.(vissa seiösa och andra mindre seriösa)
Det där att den är vit gör att det ringer en klocka i min skalle.Snälla vart finns annonsen.
Dålig på att pm:a. Skicka ett meddelande till mig så svarar jag.

Nu har Colina vackert hallonröda tuttar.Så om allt går vägen föds hennes kull vecka 10.

Grattis ! 
Medarbeterare på Kost