Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2511 ggr
GoneRaven
0

Håller ni med?

"Katter är som chokladpraliner, det räcker sällan bara med en".

- Man kan tolka det här citatet på två olika sätt. Minst!

Katzuki
0

Haha :D Ska visa det för  min pojkvän ;)

Mvh, Sara

S*Capsicum's, www.capsicumcats.se

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

GoneRaven
0

#1 Hehe.. ja gör det Glad.

[Thiah]
0

Räcker inte med två heller… Oskyldig

GoneRaven
0

#3 Så sant! Vi är nog många som känner så Glad

[LucyInTheSky]
0

Det räcker gått och väl med fyra ;)

chilisalsa
0

Min ena kisse heter ju Forrest av en anledning….

"Life is like a box of chocolate…you never know what yoy get !!!" Skrattande

Han har för övrigt alla egenskaper som Tom Hanks rollfigur utom vad gäller smartness. Där är han mer lik Forrest son, Forrest…

Medarbeterare på Kost

GoneRaven
0

#5 Kan tänka mig det :D

pip89
0

det räcker med tre stycken + att vara jourhem Skrattande

ala02
0

Två räcker för mig, jourkatter kommer jag att ligga lågt med ett bra tag framöver. Mina två blir så nöjda när de är själva i huset. Har upptäckt att de blir oroliga när det är jourkatter hemma. Synd för man vill ju hjälpa till också.

Mona22
0

Har haft 5 till igår. men vi har inte märkt speciellt stor skillnad mellan 3 (som vi brukar ha) och flera. De bara finns där. Jag skulle om vi bodde lite större absolut ha flera än vi har nuSkrattande

GoneRaven
0

Att vara en sann catlady är något alldeles speciellt ;)

pip89
0

#11 jag håller me, tänker lite på den där galna kattkvinnan i simpsons, som har massa katter. fast jag är personligen inte galen jag bara älskar katter och kan inte få nog av dom KyssSkrattande

Mona22
0

#12 haha. tänkte också på henneSkrattande
Katter är underbara och som sagt,fanns det plats hade jag inte tvekat men vad gubben skulle säga är en annan sak Tyst

GoneRaven
0

#12 & #13 vet att man tänker på den damen, personligen känner jag att hon är lite over the top. att vara en catlady behöver ju inte betyda att man är galen. det handlar mer om att man älskar katter och inte kan få nog av dem. men även att man vet vart gränsen går och har tid för dem man delar sitt hem med.

tror vi är många som skulle kunna tänkt oss att ha flera stycken på samma gång, om vi hade haft tid för allihop. men om vi skulle skaffa ett dussin och inte ha tid för mer än två så skulle det ju sluta i misär för katterna. då de behöver mer än så.

hellre kan man ha några stycken och sedan kanske ta sig tid och hjälpa till på ett katthem istället, eller så :)

varje katt förtjänar lika mycket, inte sant.

pip89
0

håller helt med :)

Mona22
0

#14 Absolut måste man ha tid med kissarna och som det är nu så finns hur mycket tid som helstSkrattande
men skulle endå inte vilja ha för många.

Charlie2006
0

Håller med att det inte räcker med en Skrattande. Jag har 2 och är inte nöjd på långa vägar Tungan ute, men sen får jag se mina begränsningar också.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida