Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 5238 ggr
Busangardens
0

Underlägg. Var?

Jag undrar vart man kan hitta underlägg att ha under katternas matskålar som det står Royal Canin på?

(vill inte höra att maten är dålig osv)

Maria
0

Enklast är väl att kontakta Royal Canin då det måste vara några slags reklamunderlägg.

/Maria

tuska
0

be att få provpåsar på kattmat samtidigt Flört

Busangardens
0

#1 Då gör jag så. Får skicka mail till dem eller ringa och höra om det går att beställa från dem.

#2 Vet inte om jag direkt behöver provpåsar. Mina äter ju redan Royal Canin.Flört

tuska
0

Jag brukar maila dem när det är något jag vill ha gratis. inga problem när man är kund

Busangardens
0

#4 Jag har gjort det nu och hoppas verkligen de kan hjälpa. Jag kan inte hitta sådana underlägg hos återförsäljarna och jag har letat länge nu som en tok efter RCs underlägg.Skrattande

tuska
0

Å jag som har haft så många och gett bort, de har även funnits där man köper RC kattmat på Lantmännen.Stora fina burkar som man häller upp torrfodret i. Fina hållbara väskor och små röda filtar som det står RC på, detta gratis reklam.

Busangardens
0

#6 Burkar har jag två stycken samt en glasskål och två kattböcker.

Lantmännen har jag aldrig kollat i, har bara kollat hos djuraffärerna. Ska nog ta mig till Lantmännen någon dag och se efter om där finns något. De dyker ju upp nya saker hela tiden som man får med när man köper fodret.

tuska
0

När du är och handlar RC kattmat så ska du fråga om de har reklam grejer att dela ut, de kan gömma grejerna under disk har jag sett.

Lite taskigt men sant.

Busangardens
0

#8 Här brukar de vara duktiga med att skylta om att någon sak följer med fodret. Men fråga skadar aldrig för att vara på säkra sidan.

IceJossan
0

Royal Canin har "alltid" ställt upp och sponsrat Örebro Katthem med bland annat sånadär reklamgrejer att ha som lotterivinster på mässor/kattutställningar. Det har varit allt möjligt, glasskålar, porslinsskålar och metallskålar med kattbilder, leksaker, kattböcker, nyckelband, matbrickor (perfekta att servera burkmat på för flera katter samtidigt), m.m. De har massor av reklamgrejer, men jag har aldrig hört om dessa kan fås/köpas som privatperson.

Hawknestgrove
0

jag har musmattor……. tror jag….. ska kolla i morogn

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Busangardens
0

Fick mail av dem idag och de hitta en sista liggandes på lagret som de skickar iväg till oss direkt idag så nu får jag något att ställa skålarna på. Där hade man tur.Skrattande

Halvdansken
0

Vad är det som är så speciellt med dem?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Imasy
0

Schysst :)

RC brukar ju vara på de flesta kattutställningarna också, och sälja/ge bort sina reklamprylar. Har bla köpt en två-pack klädrullar av dem för 10 kr som var bra.

Sedan har de väl lite allt möjligt, sandspadar, nyckelringsgrejor, skålar etc etc.

Busangardens
0

Vet ni hur låg tid det tar tills man får det eftersom de ska ha skickat det i Måndags?

tuska
0

#15  När jag har frågat efter startpaket åt mina kattungar så har det tagit ca:a  3veckor de är inte snabba att skicka, men jag har aldrig blivit lovad en viss dag för leverans.

Busangardens
0

Nu ligger det på posten så i morgon hämtas den ut. Glad

Busangardens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brickan har kommit väl till pass här hemma. Den är så lång så alla matskålarna rymdes på den. Vi har idag också fått hem en stor fodertunna utan vidare som det står Royal Canin på som står i köket bredvid katternas skålar. Så smidigt med en fodertunna när man har många katter och måste köpa storsäckar och jag tycker royal canin är fantastiska som ger sådana tillbehör till sina kunder.Skrattande

EddaM
0

Har massor av RC saker, några har jag fått när jag köpt foder o andra har mina katter vunnit på utställningar.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Busangardens
0

#19 Kan man vinna RC saker på utställningar också? Jag har bara varit med om att man vinner foder och kuponger, trodde inte man fick saker också. Tungan ute

EddaM
0

Jorå massor =) Jag har väskor, stolar, skålar, underlägg, muggar, tunnor, burkar, kalendrar, nyckelband, julgrans matta o massa av andra saker =) Plus allt foder som man vinner =)

S*Luddhuvet´z

Busangardens
0

#21 Stolar? Nu blev jag nyfiken. Är det då riktiga stolar som du kan sitta på eller är det ämnat för katterna. Skrattande

EddaM
0

Jadå riktiga stolar =) Eller ja campingstolar kan man säga =) Och en ressigörs stol fick jag när min ena katt blev Scandinavian Winner -09 =)

S*Luddhuvet´z

Busangardens
0

#23 Härligt. Är det bara rc man får från vid utställningar? Jag har inte upptäckt någon annan fodertillverkare som gör det men tänkte ändå fråga.

EddaM
0

Sådana här =)

S*Luddhuvet´z

EddaM
0

Nej då man vinner foder från andra tillverkare med men RC är huvudsponsor och man får mest av det. Som tex, Iams, ProPlan.

S*Luddhuvet´z

Busangardens
0

#26 Ok. =)

essut50
0

Du som verkar gilla Royal Canin reklamsaker, nu har du chansen på Tradera, det är Hawknestgrove här på forumet som håller i det. Pengarna går tillhemlösa katter.

Royal Canin

Royal Canin 1

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Busangardens
0

#28 Räddar gärna hemlösa katter men jag ogillar tradera.Flört

Hawknestgrove
0

ja vi fick en del Kattens Dagpaket över…..

Busangardens
0

Jag hoppas någon kommer lägga ett högt bud, hade jag gjort. Hemlösingarna behöver pengarna.Glad

Imasy
0

Nog för att det går till ett gott ändamål, men får man sälja reklamprylar?

Hawknestgrove
0

jo, de här KAttens Dag sakerna är ju till att typ lottas ut eller säljas för  föreningar/katthem. Jag kollade det sortiment som butiker får och det är ett helt annat koncept. de får ju fodertunnor och kuponger för gratiskäk och utlottning av resor och sånt…..

Imasy
0

Vad schysst :)

Hawknestgrove
0

vi fick in en bra slant på de fina sakerna….. nästan 1000 kr vilket var välkommet!

[Forest]
0

Jag fick ofta en hel drös med reklam saker ofta är det vid jultider de har govor som ges bort när man köper stor säck foder. Böcker,underlägg,skålar fodertunna allt var så fina katter på :)

tessa
0

#16: Kan man få startpaket från RC, om man kontaktar dem? Har sett i butik har de har startpaket till valp billigt, men tyvärr ej för katt.

Busangardens
0

#37 Du kan få det till varje kattunge/katt du har helt gratis. Den innehåller oftast kuponger, en liten matpåse, någon leksak, mapp, kasse och en bok. Kan innehålla annat också.

tessa
0

#38: Vad käckt! Har ju haft fyra stycken, hade ju varit roligt att kunna skicka med till deras nya familjer.

chilisalsa
0

Oj vad avundsjuk jag blir på er som får pryttlar Förvånad

Vart kan man få det utom på utställning ?

Är betalande stödmedlem till ett litet katthem här i Falun men funderar på att gå med i http://www.dalalvskatten.se/ju Dom har ju utställning årligen iaf Kanske finns det någon här som är ansvarig för dalävskatten här ? Inte lätt att skriva med kissen på tangentbordet, ha ha Skrattande 

Nu är jag ju extremt ny kisseägare… 13,5 veckor. 2 missar. syskon. Forrest och Saga… Men troligen har jag världsrekord i förberedelse inför Glad

http://katter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=f18bebe5-c8b4-486a-af66-19c4ff7d8f1c

Då hade jag planerat i nästan 2 år innan…

Medarbeterare på Kost

Busangardens
0

#40 Kontakta Royal Canin så kan du få det du behöver i prylväg.

tessa
0

#40: se här vettja.