Min misse ute. [bilder]
Ser jättemysigt ut! Mina kissar är inte så intresserade av promenader, men vi ska bygga en liten utegård till dem i sommar.
Vad mysigt :).. Det skulle Tufs också behöva.. Har honom i koppel ute, tyvärr. Tycker inte om idén om det, men det är den enda lösningen.. Vill inte vänja honom med att vara ute om han måste flytta till lägenhet sedan igen.. Det blir så synd om honom då…

Fina bilder! Han ser både nyfiken och målmedveten ut:)
Söt kisse :)
Va fina bilder på din vackra kisse och ja tror han e nöjd trots koppel ;-)
Min katt Mojje är lite i valet och kvalet när vi tar en promenad i snön vet inte riktigt vad han ska tycka om snön tror jag men han e väldigt nyfiken *L* och älskar när matte tar fram kopplet för det betyder äventyr ;-)
Tass från Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Jag tycker inte att du behöver känna att det är hemskt med koppel och sele. Är alldeles säker på att han mår utmärkt av att komma ut så. Dessutom så skulle det ju vara mycket värre att släppa ut och sen som innekatt precis som du säger.
Jessicakarf - Jo, det känns som så :).. Han blir ju så hiiiiimla glad när han får komma ut.. han sitter hela dagarna och jamar, skrapar på både fönster och dörrar… stackarn..
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Oh vilken liten sot-tuss i solen, supersöt, Alicia:)

Tack så mycket:)