Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 852 ggr
Ceciliaolucifer
0

Min Älskade Ozito ...

Ozito
2007-03-24 - 2007-08-30

_Världens finaste kattunge tittade på mig med sina underbara gröna ögon när jag hämtade honom den 15/6-07.

Världens vackraste kattunge tittade på mig med sina underbara ögon innan han somnade in igår den 30/8-07._

För Evigt Älskad
För Alltid Saknad

LinaK
0

Oh nej jag är ledsen för din skull!! alltid jobbigt att förlora en familjemedlem :(

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

martdat
0

Beklagar verkligen, Gråter

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

[Vargnatt-]
0

Beklagar sorgen :(

Anne
0

Men att det slutade så :( Hoppas allt reder ut sig med uppfödaren, det här var verkligen en hemsk historia.

martdat
0

Ja vi vill veta hur det går med uppfödaren (jag iallfall) ! blev riktigt upprörd när jag läste din andra tråd!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

eliasl
0

ja usch vilken hemsk händelse. vilket sorts virus hade han? Kan du bevisa att han haft viruset en längre tid?
hoppas du får ut för kostnaderna!

SallyB
0

Neeej! Så tråkigt. Lille plutten!

rulda
0

Jag beklagar sorgen.
Kisse liten fick inte lång tid här på jorden.

[Linsenhejhej]
0

Hur lång tid var det? Beklager sorgen.. Gråter

Signe-Jonna
0

Stackars lille Ozito, hoppas han är frisk och kry och har det jättebra där han nu är.

Såhär får det inte gå till! Hoppas du har styrka att ta tag i det hela och sätta åt den oseriösa uppfödaren som uppenbart sålt en sjuk kattunge till dig.

Beklagar sorgen…

lothus1
0

Hej

Jag har läst båda dina trådar och kan inte beskriva i ord hur arg och förbannad jag är på säljaren/uppfödaren.

Anmäl henne!!! Det kan finnas fler som blivit lurade av denne individ.

Stackars söta lilla Ozito =o(

Fick ni reda på vad det var han led av? Hur har det gått med allting?

Kramisar från Lotus, Findus, Darko & mig!

lollo822
0

fy vad hemsk! Stackars er som förlorat en familjemedlemm och stackars lilla Ozito!!!! Fy vilken hemsk uppfödare!!!!

Pia
0

Instämmer med ovanstående! Så otroligt tragiskt för alla inblandade, beklagar sorgen…

Ceciliaolucifer
0

Skänker en tanke till lilla Ozito..
Har fortfarande inte glömt hans vackra ögon, och vår underbara tid vi fick tillsammans.

Saknar dig skrutten..

Mona22
0

Ucsh vad hemskt. Gråter