Min Älskade Ozito ...
Ozito
2007-03-24 - 2007-08-30
_Världens finaste kattunge tittade på mig med sina underbara gröna ögon när jag hämtade honom den 15/6-07.
Världens vackraste kattunge tittade på mig med sina underbara ögon innan han somnade in igår den 30/8-07._
För Evigt Älskad
För Alltid Saknad
Oh nej jag är ledsen för din skull!! alltid jobbigt att förlora en familjemedlem :(
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Beklagar verkligen, 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Beklagar sorgen :(
Men att det slutade så :( Hoppas allt reder ut sig med uppfödaren, det här var verkligen en hemsk historia.

Ja vi vill veta hur det går med uppfödaren (jag iallfall) ! blev riktigt upprörd när jag läste din andra tråd!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ja usch vilken hemsk händelse. vilket sorts virus hade han? Kan du bevisa att han haft viruset en längre tid?
hoppas du får ut för kostnaderna!

Neeej! Så tråkigt. Lille plutten!
Jag beklagar sorgen.
Kisse liten fick inte lång tid här på jorden.
Hur lång tid var det? Beklager sorgen.. 

Stackars lille Ozito, hoppas han är frisk och kry och har det jättebra där han nu är.
Såhär får det inte gå till! Hoppas du har styrka att ta tag i det hela och sätta åt den oseriösa uppfödaren som uppenbart sålt en sjuk kattunge till dig.
Beklagar sorgen…

Hej
Jag har läst båda dina trådar och kan inte beskriva i ord hur arg och förbannad jag är på säljaren/uppfödaren.
Anmäl henne!!! Det kan finnas fler som blivit lurade av denne individ.
Stackars söta lilla Ozito =o(
Fick ni reda på vad det var han led av? Hur har det gått med allting?
Kramisar från Lotus, Findus, Darko & mig!

fy vad hemsk! Stackars er som förlorat en familjemedlemm och stackars lilla Ozito!!!! Fy vilken hemsk uppfödare!!!!

Instämmer med ovanstående! Så otroligt tragiskt för alla inblandade, beklagar sorgen…
Skänker en tanke till lilla Ozito..
Har fortfarande inte glömt hans vackra ögon, och vår underbara tid vi fick tillsammans.
Saknar dig skrutten..

Ucsh vad hemskt. 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus