Kattunge sökes!
Kanske lite missledande rubrik, i så fall ber jag om ursäkt.
Jag har en Ragdollhona som fick 2 ungar den 17de. Tyvärr dog en av dem så nu har jag en ensam unge som vill ha sällkap och mamman vill förmodligen ha en till tat ta hand om. hon har svårt att hålla jämt flöde med mjölk och har för mycket helatiden. Kan vara bra att få tag i en till som kan hjälpa till att förbruka mjölk.
Någon som har en liten kattunge att låna ut till oss? Bor utanför Hedemora i Dalarna
Ojoj annonsera under efterlysningar på Blocket. Det finns säkert kattungar som dör utan en dimamma just nu

Det kanske skulle passa kattungen i tråden KATTUNGE UTAN MAMMA!
#2 tyvärr är han för gammal för att kunna gå ihop med mamman och lillkillen misstänker jag :(
dessutom är detta tyvärr inte aktuellt längre Som jag befarade tappade mamman mjölken idag och är osäker på om det kommer tillbaka.
Hej
Jag har nya bäbisa födda i fredags… men det är ju lite långt. Men de skulle behöva en mor
anneli
Hon har tyvärr ingen mjölk, eller jo lite men det räcker inte ens till Bailys tyvärr. Har de förorat sin mamma?
Har du ringt katthemmen?

såg att det var någonstanns här de akut sökte en amma? skulle det kunna vara någonting?
Har skrivit i inlägget. Problmeet är att våran hona håller på sina av någon anledning. Förmodligen för att hon bara har en kattunge. Håller på försöker få igång mjölken få se.