Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 4664 ggr
LinaN
0

Pris Frontline Vet?

vad kostar frontline vet? var så många år sedan jag behövde använda det senast.

Fik hem en halvvuxen kattunge som kliar sig nått infernaliskt i öronen och detta kliande har spridit sig till hunden och i viss mån min gamle katt, så jag tar hellre det säkra före det osäkra och gör en kur mot öronskabb.

Men vad kostar Frontlinen idag? någon som har koll? kollade FASS men hittade ingen prisuppgift. Bara mest så jag har tillräkligt med pengar på kortet när jag åker in till stan och ska hämta ut :) (min hästvetrinär skrev ut det på recept till mig)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Jourhemmet
0

195:- för tre spot on. 329:- för sex st

Maxima06
0

Har du kollat på apotekets hemsida?

Jourhemmet
0

Men det är mot loppor och löss. Det du ska ha är ju stronghold som är mot skabb. Är på recept

line84
0

Tre pipetter kostar 195 kr. Vill du ha en ask med sex stycken kostar det 329 kr. Men det finns lite olika så hör med apoteket.. :)

LinaN
0

#3 stronghold / frontline…. det är lätt att blanda ihopa speicellt när man inte har receptet mitt framför sig.

Stronghold är också mot löss.

Jourhemmet
0

Och skabb och det lär väl vara det katten har.

Jourhemmet
0

235:- kostar stronghold för tre tuber.

LinaN
0

#6 jag skrev att hon har öronskabb. och att det smittat till de andra husdjuren.

#7 tack

och du vet att funktionen "hantera inlägg" gör att du kan ändra ditt inlägg eller lägga till information inom en timme sedan du skrev inlägget. Ingen mening o bara fylla ut trådar med en mening per inlägg när du kunde ha lagt det i samma. Bara ett tips i all välmening.