Bilder på Vimsan
Så var det dags igen. Lånade kameran av min mor och tog några foton på Vimsan.
Men jag börjar med en gammal bild, så att ni har att jämföra med.
Här hade hon varit hos oss ca 3 dagar, och då låg hon mest under sängen och var rädd ännu. Men lite lock och pock och lek så vågade hon sig fram till sist.

Hon är vacker din Vimsan. Så kul när det går framåt också:) /Sylvia

Jag håller med #10. Hon är så vacker=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jättefin, och han har verkligen vuxit till sig!
Jättesöt svartsköldpadda med vitt du har
(Inte alls partiskt med tre paddor här hemma, 1 svartsköldpadda med vitt och två blåsköldpaddor med vitt
)
Så fin hon är :)
Ingen bra bild. Skulle ha Vimsan att titta på mig. Tji fick jag.
När jag bar ut våran gran härom dagen, så tyckte jag att Mirans grav såg lite dyster ut med alla vissna blommor, så jag klippte av grenarna och lade den på graven i stället.
Och så händer det klassiska med kameran, slut på ström i batteriet. 

Åh, hon har verkligen blivit jättestor, ser så himla kramgo' ut!

Vad skönheten växer FORT! Mår bra förstår jag?! Vad föder du henne med med den växtfarten??!
Härligt att få vara ute och spatsera i snön! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
¤25 Hon växer så det knakar. Har varit lite orolig att hon skulle bli "för rund", men det har hon inte blivit.
Vad jag föder henne med? Latz, Friskies och Whiskas - på påse.(Jag har varit lite lat här när jag hade en envis förkylning som inte ville ge med sig, därför blev det ur påse.) Men nu har jag återgått till burkmat igen. Och så Friskies torrfoder, varvat med Latz (Latz heter Pussi i Sverige)
Sedan blir det en och annan strömming och lite matrester som hon får smaka på (i små mängder). Och en och annan råtta förstås. Pälsen glänser på henne (det kanske syns på bilden) så jag tror att hon mår riktigt bra..

Verkligen vacker katt. Roligt att se alla bilder från att hon var liten.
Vilken fin kisse, så sööööt, verkligen en skönhet!