Godmorgon 12 mars
Idag är det en riktigt gråmulen, trist dag ute. Själv skall jag träffa coachen och sedan blir det lite röjande hemma.
Ha en bra dag!
God eftermidda! :P Lite sent ute här ^^
Idag har jag varit i skolan och nu fixar jag prao…
Har ringt två veterinärer.. ingen tar praoelever utav dom :/ Får helt enkelt leta vidare…
Nu e det sool här iaf!
Murre är ute som vanligt när det e så fint väder ;) Har haft nationella prov i matte idag : /

Imorse va det inge roligt väder nej. Men jag fick sovmorgon för att jag skulle till tandläkaren. Hatar ju tandläkaren, men jag gillar ju sovmornar.. så man får ju offra sig lite.
Sen fick jag halvdag på jobbet då. Rätt skönt att bara jobba halv dag sådär måste jag säga.
Blev lite paff när solen sken ordentligt när jag slutade jobbet. Man blir på glatt humör då. Har handlat mat med killen o diskat den stora högen med disk också.. hatar att leka hushållerska. Han är bättre på det än jag.
Hade velat följa med på badminton nu men jag har ont i ryggen så jag vågar inte. Jag är en sån som inte kan ta det lugnt.. antingen spelar man tills man stupar eller inte alls =)
Nu tänkte jag sjunka ner i soffan o titta på Anna Pihl tills killen kommer hem från badminton… sen är det sova som står på mitt schema =)
Här har det varit en undrbar dag 14 grader och citronfjärilen har tittat fram.
//Pia
Här har det oxå varit riktigt vårväder, :)) Längat till våååååren!
Tog mig en lång promenad i solen