Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 3966 ggr
paow
0

Era "Önskelistor"

Vilka saker önskar/tänker ni köpa till era katter?

T.ex

• "Mirakel" borsten
  • ett spc klätter träd
  • Vatten automat

Osv.. Glad

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

vildkatta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, min önskelista är lixom fulländad - det stog "vattenfontän" "underullskarda" och "katt-tv-alá akvarium" men det fixade jag ganska fort är SÅÅÅÅ nöjd med min fontän efter mycket letande.. Men jag vill ha ett speciellt klösträd från tyska ebay men jag kan ingen tyska :( Men det ska jag fixa så snart vi flyttat.

Scully
0

#1 Här kan du hitta Ebay så du förstår bättre Skrattande

vildkatta
0

#2 Tack!

Mainebusters
0

Gerbiler. Jag vill ha gerbiler. Men inte som leksaker till missarna naturligtvis, men som sällskap till både dem och oss. De är så myspysiga! Flört

[Thiah]
0

Vatten fontän. ska inhandlas i månadskiftet. Just nu kan man inte ha ett vattenglas framme för katterna välter det och tittar glatt på det rinnande vattnet.

På balkongen har dom en stor plastkanna som jag fyller med vatten och den leker dom med. Det där med rinnande, kallt vatten är extremt poppis här hemma.

spiritedaway
0

#4 Ja dom kommer säkert tycka det är skitkul med gerbiler. Dom rör sig snabbt och är små och ser säkert supergoda ut.
Det tyckte mina katter i alla fall. Tungan ute Gerbilerna blev inte kvar här så länge eftersom jag just då inte hade möjlighet att ha dom i ett annat rum.

spiritedaway
0

En vattenfontän ska jag köpa någon gång. Och var sugen på en bädd med värme. Men just den grejen är väl lite onödig men katterna skulle antagligen avguda den.

Ska snart fixa hem en catit senses play circuit.

Mainebusters
0

#6  De små sakerna är hur tuffa som helst mot katter, de retas gärna med nosen mot buren. Har haft såna tidigare, och de är för goa!

spiritedaway
0

#8 haha jo jag vet

Scully
0

Glömde skriva tidigare att en vattenfontän har jag oxå funderat starkt på. Sen att jag märkt hos bekanta som har det till katterna så älskar hunden oxå dricka ur en sån

Loviz
0

Jag skulle vilja ha en självgående damsugare :P Har tre långhåriga älsklingar här hemma men dom hårar ner nåt förjordat å hatar att bli kammade så de är inget alternativ…

Köpte en CatIT fontän i våras å den är bra och uppskattas. Men idag hade jag nog valt en annan som är mer lätt skött å inte så många delar att ta isär å rengöra. Så det ligger på en önskelista men de är långt fram i tiden när den vi har nu är mer sliten.

annelilejon
0

Både vattenfotän och klösträd står på vår önskelista.

Dricker någon av oss ur en petflaska med vatten, kommer Lo och vill dricka ur korken eller på flaskan. Dricker gärna i vanligt glas oxå, förutom i vattenskålarna.

Ett större klösträd eftersom det stimulerar dem mer och att de säkert skulle tycka om det. Men jag undrar om det är krångligt att införskaffa via nätet eller om man tjänar mkt på det??  Obestämd

line84
0

Jag vill ha ett bamsestort klätterträd till mina katter! Kan nog inte hålla mig så länge till.. ;)

[Anunnaki]
0

På mina kvalitetsmål för närmaste halvåret har jag dels inköp av ytterligare en brandsläckare, bra för både katterna och mig. Ett annat mål är att skaffa mig några riktigt stora tygburar som jag skulle kunna stoppa in en drös katter i om elden skulle komma lös. Dessutom en stark krok under fönstret i mitt sovrum och ha ett rep nära för att kunna fira ned katter om det skulle behövas. Om katterna inte skulle uppskatta att trängas in i en bur är en struntdetalj om det är fara för livet.

# 13 Vi har fixat ett stort klätterträd till katterna av en rönn som vi sågade ner på gården. På grenarna har vi satt hyllor som katterna kan ligga och sova på eller busa med varandra. Från trädet ka katterna också ta sig till en trälåda som jag köpt på loppis och som jag satt upp alldeles under taket i vardagsrummet.

jullan92
0

#14, kaN du inte visa en bild på ert stora klätterträd?:D

zoolatri
0

Jag skulle vilja köpa ett nytt fint klösträd nu när vi flyttar:)

[Anunnaki]
0

# 15 Visst kan jag det men om en stund.

misty89
0

#11 en självgående dammsugare har viGlad det är helt klart värt det, iallafall när man har tre stycken galna innekatter… ligger hår över alltFörvånad den dammsuger varannan dag, så det hålls skapligt snyggt! Glad

[Anunnaki]
0

# 15 Det blev ingen bild idag men påminn mig så ska jag fixa en.

jullan92
0

#15 ja jag skulle gärna vilja se trädet :D

Jina
0

Nytt klösträd. Men mitt gamla borde hålla nåt år till.

line84
0

#14 Är också nyfiken på trädet! :))

[Anunnaki]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är klätterträdet. Vi satte på jeanstyg för att några kattugar som vi hade när det var nytt kunde inte klättra annars. Nu vässar katterna klorna på tyget så det är i behov av att bytas. Längst upp under taket ser ni ett litet populärt krypin.

line84
0

#23 Wow, vilket bygge! :)

dara
0

min önskelista till missarna är för ögonblicket:

mirakelkammen

SNYGG mjuk transportbur

vattenfontän av keramik

Tasspuls
0

Vad är "mirakelborsten" som flera vill ha för något?

dara
0

jag antar att det är mirakelkammen mång menar, det är en stålkam som uppenbarligen skall vara riktigt bra och igen göra kattens päls elektrisk.

kolla in här pratar de om den:

http://katter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=a12d738f-1606-48dc-a23c-c426a5e0d636