Udda sovplatser för era katter?
Undrar lite vilka udda eller konstiga sovplatser era katter sover på?
Dela gärna med Er.
Mollz ligger gärna i torktumlaren och ovanför garderoben i en Ullablå påse med smått och gott i.
Lo ligger överallt och härmar givetvis Mollz med att sova i torktumlaren oxå. Tycker om att sova under sängen på en filt annars. Lo på bild i torkis.

Jag har ingen bild men av någon anledning så är golvet en stor hit ny för tiden. Pladask rakt ner bara!

Behövs ingen bild, bara kul att läsa vad era katter tycker om :)
Alla katter är fina och finurliga på sina sätt..
När Mollz ligger i torktumlaren frågar vi henne hur hon mår. Då svarar hon oss med några aa aaa a så söt. Lo svarar oxå så där trivs de tror vi.

Datorn verkar vara en riktigt skön plats för Findus då det är väldigt varmt :))
Har ingen bild nu men kanske sen… :D

#9 det känner man igen, våran katt brukar lägga sig på bärbara datorn och har stängt av den ett antal gånger, haha :)
Haha, vilken skön tråd! Söta kissar ni har :)

Nelson är en väldans stor kattpojke som gärna tränger in sig i små skåp, har dock ingen bild. Kattungen Nelson har inget dirket udda ställte - utan ska ligga där de andra vill sitta/ligga, som fotöljen, hundens korg, tvärsöver sängen. Ja de andras platser helt enkel - och den som skulle försöka flytta på honom och ta hans plats får en jobbig kväll/dag tills de låter honom lägga sig där igen, han rent av skriker och ger en "onda blicken" tills man flyttar på sig. sött de där…spc när man vill lägga sig i sin egen säng som han redan "paxat" -.-
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
Vår pojk har vett att välja fotändan av sängen, och dessutom sambons del av sängen, hon är kortare än mig, så då slipper han bli sparkad.
Annars är det en garderob som gäller, han öppnar dem själv, så vi behöver aldrig lämna öppet åt honom :P

#12 Måste rätta mig själv ! Skrev Nelson två gånger iställer för Edwin som skulle stå först!..
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
Zeus hade inte varit uppe och rört på sig under en längre period så bestämde mig för att leta rätt på katten och hittar han sovandes i min väska, en trött och nöjd katt. :)
Andra populära platser är blomlådorna som hänger på balkongen eller under kontorsstolen med huvudet vilandes på ett av stolsbenen.

Dokumentställ när han var liten men nu får han inte plats.
undersoffan när han är trött för då får han vara ifred=)

Åhh vad sööta alla katter är 

Tvätthögen är mycket populär!
Eller på hatthyllan och håra ner alla mattes saker är också mycket populär.
Så har jag en väldigt frusen katt som sover på tv:n när den är på då är det varmt och skönt^^
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Detta är väl inte direkt någon konstig sovplats, men visar lite på vilka envisa vanedjur man har hemma. Förut gick köksbänken och fönsterbrädet kant i kant, och var en mycket populär sov/utkiksplats. Pga missförstånd blev det inget fönsterbräde i köket när vi bytte ut fönster + karmar. Katten Boddah hävdar dock bestämt att det inte alls är ett hålrum mellan bänk och fönster och ligger jämt på exakt samma plats förut.
_No way! Yes way!

(fast denna har ni sett förut…)