Vad föreställer er avatar-bild?
Personligen tycker jag det är en behaglig storlek på avatar-bilderna, de stör inte själva inläggen/kommentarerna s a s. Men ibland ser man inte riktigt vad bilden föreställer och så blir man så nyfiken…:)
Så för den som undrar föreställer min bild min rödspottedhona Prunella, när hon var 3 veckor gammal och nyss hade ätit välling. Hela hon syns på bild i mitt Fotoalbum.
Så, vad föreställer era avatar-bilder?
PS För den som vill testa exakt hur nyfiken man är finns ett test här DS

Min lilla kissebebis som är 8 veckor på bilden…som jag tyvärr var tvungen att sälja pga allergi
Min bild föreställer lilla My.. Mest för att jag kände mig på ett våldsamt trotsigt humör just när jag registrerade mig här. Jag är inte så lilla-my-ig egentligen.. Eller jo, det är jag visst! ;)

Jag är överförtjust i Lilla My! Min favvis-Muminfigur jämsides med Förfadern. Surmulen och trotsig, kan det blir bättre…:)
Som ni ser! :D

Min bild är Sissi, min första Cornish Rex. Hon är basen för min uppfödning

Och där finns ju världens minsta Selma också, sååå näpen:)
Blev tvungen att lägga till en annan bebisbild också…

Lite nyfikenhet är stillad, men jag vill veta mer, mer! Om man betänker att tråden fn är läst 83 ggr så undrar jag över alla som inte berättat om sina avatarer…

Bild på mina 4 möss. Tö, Söt, Sot och Snö.

Jag har hittat bilden med fyra möss i TacoBelles fotoalbum, den vänstra musen kikar ut åt sidan, tror avataren är lite beskuren. *Viktigt vetande*…:)

Den föreställer mig själv. Taget i min bil på väg hem från en bowlingkväll med jobbarkompisarna. Det va ju nåt pucko som fick för sig att man skulle fota chauffören… därför tänker jag inte förstora min bild… ser helt vild ut!

Heh, jag har mina eviga hallon som Avatar här.. det är alltså färska hallon fyllda med en chokladtryffel, smaksatt med te. Gott, gott…

Min bild föreställer min ena råtta Lilith. :)

På min bild är det Persika, en av våra illrar.
Min bild är på min förra chinchilla Abaris när han kliar sig om nosen ;) Sitter i skolan så jag kan inte skicka bilden, får vänta tills jag kommer hem…

Min Avatar föreställer Frodo, treårig huskatthane. Han är rödtabby och vit. Han kommer ifrån ett stall och var tvungen att flytta ifrån sin mamma när han bara var 10 veckor.Han var nog dessutom ganska omogen för sin ålder. Kanske pga den tidiga flytten så var han väldigt skygg mot allt och alla utanför familjen fram till ca 2 år. Då blev han mycket tuffare och stabilare. Frodo har en alldeles speciell plats i mattes hjärta.

Åh vad det här var roligt att få veta tycker jag, och vad fina bilderna är när man får se dem "stora":)
Sessa1, otroligt näpet!

ha ha, Anne, jag trodde det var räkor
…
Tack Pia! :))
Kul med lite grafikbilder här oxå tycker jag. Finns fler här som har sina grafikbilder som sina avaterar :) Vi är några grafikvänner på denna Kattsait + hittekatter då. :))
Kram
#2 TereseS
Kan vi inte få se lilla My lite större
Jenna

Men oh så gulligt, hela Zizze utstrålar ullig, gullig, förväntansfull nyfikenhet:)
#39 ja hon älskar att utforska nya omgivningar. En glad och go tjej är hon också.

Ja hon ser verkligen kramgo' ut!

jag har mina 2 älsklingar puma o zorro..
Puma söker uppmärksamhet just nu o biter mig i foten lätt för att få kel hehe

När avatarbilderna försvann tog många chansen, eller ja det kanske inte var helt rätt ord men…, att byta ut sin Avatar. Jag bytte till Prunella (som jag skrev i #0) mamma Sigrid när hon var kattunge. Fast jag känner mig inte helt hemma med den…
Så ni som bytt, vad finna på er avatarbild idag?
Och alla nytillkomna medlemmar, vad har ni för avatarbild?

Mitt katt Ängla finns på min bild. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Min bild är på min tammus Sirpa, som inte längre finns med oss :(
Kanske dax att byta bild tro??
#29 Den Avatar jag ser på dina inlägg är en tecknad råtta?
Jag själv
//Pia

Min föreställer Mojje när han ligger och poosar på köksbordet , han är en riktig linslus så fort han ser kameran komma fram så börjar han att åma sig *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#54 Riktigt fräckt kort :)
Argh, hittar inte den jag har nu! :(
Men det står det iaf
i <3
my chemical
romance
True, true, true ;D

Flera som vill berätta vad avataren föreställer?

Fin bild, Kickan!

Min Avatar föreställer min katt Månssan, hon blir 5 år i år. När hon kom till oss var hon vild men jag gjorde henne tam. En liten övergiven kattunge var hon - tillsammans med 2 andra ungar.

Min förestäler mina 2 katter: Mir och Sputnik
Jag har min härliga Heliga birma Digital Doris. Stans fräsigaste katt ;)

Jag har valt en bit av ett tecknat självporträtt.

Det står "Firefly" på min, det var världens bästa tv-serie som gick för några år sen.

Nu har jag ju ändrat bild…nu är det min son Oliwer som föddes den 2/1-07!!!
Jag har min skogis Cornell på avataren

Min bild föreställer ett sheltie ansikte. Jag tror det syns ganska tydligt.