japp, jag har banan "play circuit" =) Det är den bästa leksaken vi har här hemma, bortsett från klätterträdet! de leker ofta med den på natten så den är i köket för att vi inte ska vakna. Dock tycker jag att den är lite knepig att rengöra när man städar eftersom man måste plocka isär hela.
Kul att de gillar den
funderar starkt på att köpa, har en känsla av att katterna kommer uppskatta den. Speciellt Elsa, busfian!

jag väntar på min :D ska bli skitkul att se om katten gillar den!
Spännande! Ska nog beställa vilken dag som helst jag med. 
#1 Har den med och den är fruktansvärt uppskattad :)

harfått min nu :D jösses vad det lekes… nimus dock att det verkar som jag måste köpa fler ;)
Vart köpte ni era?

swecat beställde jag min igår :) skitsnabb leverans måste jag säga! fick den idag :) jisses vad illa jag stavade i inlägget ovan… det var för att jag hade makaroner på spisen och fick för mig att skriva snabbt innan de var klara :P
#8 synd det var så dyr frakt bara.

jo, det var det kanske :P tänker inte på sånt… katterna har eget konto :P ibland har de mer pengar än vad jag har…

jag köpte min på arken zoo

Har 2 nya delar över ,
Så om någon bor i stockholmstrakten och behöver någon av de runda delarna :
The Catit® Design Senses Massage Center
Eller : The Catit® Design Senses Scratch Pad
Maila mig 
// Mia
#8 Tack för tipset om Swecat, har beställt en Play Circuit nu tillsammans med lite andra prylar. Hihi, jag är otålig! Vill ha hem grejerna nuu. 
Har en rabattkupong på en Scratch pad från en djuraffär här i närheten, så ska iväg och köpa en sån också så fort som möjligt.

#13, Swecat var kanon! lätta att handla på, lätt att få kontakt med kundservice och otroligt snabba leveranser (beställde onsdag, fick på torsdag). inte ens foderbilen var så snabba, och de har jag ändå hyllat för snabba transporter :P
katterna lekte med sin hela natten :P min ena är så tagen att hon ligger platt på marken och bara stirrar på bollen, slänger sig på och attackerar, slänger sig platt på golvet igen :) kanon!
Ja, även om de hade lite dyrare frakt så var själva priset billigare än t ex på Zoosajten, så det blev billigare ändå. Och att det var snabb frakt gjorde ju inte saken sämre direkt. ;)
Jag skickade ju beställningen vid tvåtiden i natt så jag väntar mig ändå inte något paket förrän nästa vecka, på måndag eller så.. men har redan fått ett mail om att det är på väg! Så man kan ju inte låta bli att hoppas liiite.. 
Jag undrar om mina små korkade lurvbollar hade gillat dessa grejer =)
Massage saken såg ju mysig ut och även röret..
Idag kom paketet, och det var som väntat uppskattat av katterna!
Nu ska jag bara köpa resten av grejerna, hihi.
Sådär, har köpt en scratch pad nu, sen blir det massage center och så antagligen en till play circuit så jag kan koppla ihop allting.
Katterna tyckte i alla fall om klösgrejen, speciellt i och med att det ingick kattmynta.. Elsa blir som tokig av det!

Hej !
Ingen i stockholmsområdet som är intresserad utav :
The Catit® Design Senses Massage Center
Eller : The Catit® Design Senses Scratch Pad
Dom är endast uppackade …& sedan nerpackade igen i orginal kartong.
Till er som har hört av er ber jag om ursäkt för att jag inte vill skicka sakerna
Har noll förtroende för posten 
Mvh Mia
// Mia

#19 Vad vill du ha för dem? =)

# 20 Du har mail 
// Mia
Lite OT eller trådkap kanske..
men borde man inte kunna göra en sån tunnel själv med en boll och ett pvc-rör? hmm..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag har köpt en play circuit nu. Och katterna fattar inte poängen. Dom har varit och petat lite men inte mer än så. Än så länge är kartongen visst roligare ;P
Får väl se om dom tycker den blir rolig. Annars får jag kolla med mina vänners kissar om dom tycker om den :P

Mina petar på den kanske nån gång per dag, men inget jätteintresse 
#24 så det är inte bara jag som haft otur.