Godmorgon 1 mars 2007
Oj så fort tiden går, redan mars…
Idag ska jag åka till biblioteket, är nog det enda inplanerade för dagen. Ja handla lite mat och sånt men sen blir det nog bara lugnt. Har känt mig lite låg några dagar och har ingen riktig lust till någonting, men det vänder väl… :)
Inte en kattbild men väl en bild på mig när jag var 9-månader. Säger ju det… huvva vad tiden går fort! :P
Godmorgon?
Ute snöar det. Och gissa vem som vägrar komma in. Jo, Vimsan. Hon älskar snön. Fast hon har väl krypit in under huset nånstans och där har hon det varmt och skönt.
Har varit och jobbat, ett sånt där snabbpass, ca 2h varav mindre än ½h i hamn. Oj, vad det blir till att fuska då. Nåja, bara det inte syns och det folk inte vet, det lider dom inte utav.
Håller på med en sak nu som jag tänkt göra i flera år. Nu först kommer jag mig för att göra det. Jag håller på och inventerar mina DMC-garner. Jag har många färger så det kommer att ta många timmar ännu.

Men så kramgoa ni ser ut på bilderna:)
Här var jag väl ett par år sisådär, pepparkaka på landet:)
Annars så har det varit en lugn dag för mig, allmänt pysslande kan man väl säga.
Jag tror det även är vädret som gör att man kan känna sig låg, lite sol och ljus gör såå mycket för humöret, även om det låter som en floskel.
Veduran, hur gick det med omklädningen av möbler och de nya gardinerna?
Hmm. Jag måste rota bland mina föräldrars foton. Har inte många foton av mig i mitt album från före det jag gick i ettan. Det var i det taget jag fick mitt första album. Men jag ska väl hitta någonting från mitt första levnadsår. Typ från dopet mitt eller så. 

Kan ju bli hur kul som helst, en tråd med en massa barndomsfoton:)
:) Ska oxå försöka hitta ngn bild på mig när jag var liten. Finns nog ngn stans tror jag!
Sessan1