Godmorgon-tråden
Nu är det visserligen dags att säga godnatt - men jag vill ändå slå ett slag för Godmorgon-tråden som var en riktigt flitigt förekommande företeelse här på Katter förut. Försten upp startade den och berättade lite om väder och vind, sin planerade dag osv. Jag saknar den…
Vad säger ni, skall försten upp starta den imorgon? *Jag röstar JA*:)
Tycker jag låter bra ;) Vi har en på hundsidan också men där fuskas det =) Den som sitter uppe efter 00 slaget säger godmorgon då…sicket fusk ;)

Godmorgon ;)
Haha nu fuskade du Celia =)

Usch ja, nu var jag olydig 
Haha ja inte lär det göra något heller…vi är ju ensamma här så vi kan ju göra som vi vill 

Har alla äntligen bestämt sig för att sova? Jag har svårt att tro det…
Nej en har dom inte gett upp på hundsidan…även om det börjar lugna ner sig 

Såg ni skulle till Iller-sajten. Glöm inte godmorgon-hälsningen där ;)
Dom har nog starta en redan 
#0 Jo, vi borde "skaka" liv i den tråden igen. Visserligen skulle jag t.ex kunna göra det nu, men tiden är för tight. Ska på jobb om 10 minuter (m.a.o det här är en "snabbvisit" för min del nu)
god morgon ehh förmiddag säger jag och sotis och Sessan. somliga är så morgontidiga här, och jag är en riktig "sjusovare" brukar gå upp mellan 8 och 9. Men jag är ju "sjukpensionär" har nyligen blivit, efter nästan 3 års sjukskrivning. Har fibro. snart ska jag ringa min mor, som fyller 75 idag, vi ska fira henne på lördag med ett restaurangbesök. för övrigt är det 0 gradigt här och snön yr runt knuten, bor i hyrehus i Stockholm. Anki1
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Röstar JA! :)

Ja!
:)
hihi flomm
Japp såklart :D