Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1612 ggr
NaimaG
0

OT - Tack alla medlemmar.

Vill bara tacka er alla här inne för att ni hjälpt mig med alla frågor jag har haft och alla diskutioner vi delat. Jag kommer tyvärr lämna medarbetareskapet här inne som jag nyligen fått och därefter även lämna iFokus just för att jag inte orkar. Hädanefter nöjer jag mig med uppfödarna jag har kontakt med samt kattklubben.

Jag önskar er allt gott och en god fortsättning.

Kramar
Naima, Cradle, Däk och Ibiza.

NaimaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger upp en sista bild på mina pälsklingar som en liten hälsning till er alla.

EddaM
0

Tycker det e tråkigt att du har bestämt dig för att lämna sajten. Tycker du verkar vara en trevlig människa o du vill uppenbarligen lära dig mer om katter. Så ja det är tråkigt.

MVH Madeleine

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

spiritedaway
0

Tråkigt. Och jag blev lite förvånad eftersom du helt plötsligt blivit väldigt aktiv här inne.

Gunlog
0

Jag skriver inte så ofta här inne, har mest varit inne på Hitte, men jag tycker det är synd att du slutar…

Hoppas du ångrar dig och kommer tillbaka…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

NaimaG
0

jag har ganska många just nu som försöker övertala mig att stanna runt om på iFokus.

Signe-Jonna
0

#5 Klart du ska stanna NaimaG. Strunta i alla jönsar som inte har annat för sig än att snacka sin skit! Glad

Mainebusters
0

Snacka sin skit? Obestämd

Signe-Jonna
0

#7 Tog du åt dig eller? Flört

Mainebusters
0

Nej då, vad jag vet, så har jag inget otalt med NaimaG, men jag tyckte det lät lite tråkigt ändå. Obestämd  En del har ju sina åsikter och att kalla det för deras skit ser illa ut i mina ögon. Och att kalla andra medlemmar för jönsar? Näh..

NaimaG
0

#9 Nej vi har inget otalt och jag har inget minne av att vi någonsin haft men åt andra sidan har jag ett väldigt kort minne, lätterärt.

Signe-Jonna
0

#9 Jag har inte kallat alla andra medlemmar för jönsar och har inte heller påstått att alla andras åsikter är skit! Nu övertolkade du väl ändå lite? Eller är du ute efter att lägga ord i min mun? Jag tror nog du fattar vad jag menar så spela inte dum!

Mainebusters
0

Vem har inte det? Jag har bra minne men kort.. ibland bra, ibland inte..Glad

NaimaG
0

oj oj. hörni det osar slagmål i denna tråd nu så byt ämne.. här har det regnat idag hur är det för er?Skrattande

Signe-Jonna
0

#13 Från min sida är det inget slagsmål. Jag är inte någon dramaqueen och är inte det minsta intresserad av slagsmål! Det var inte jag som la ord i andras munnar! Otroligt löjligt att göra det, för de flesta kan ju läsa själva och fatta vad jag menar…

Mainebusters
0

#11  Oj oj.. nu trampade jag visst på en öm tå! Flört

Strunta i alla jönsar som inte har annat för sig än att snacka sin skit! Så skrev du, så jag har inte lagt ord i munnen på dig. Det är andras åsikter som du kallar för skit och jönsar, det måste ju vara andra medlemmar, om det inte är någon speciell jöns du menar.¨

Kan ju tillägga att jag aldrig sagt att du sagt alla andra medlemmar..

Man kan ju formulera sig på annat sätt faktiskt.. typ, bry dig inte om vad andra skriver eller liknande.

Dessutom så är det ett personligt påhopp att säga att jag spelar dum. Jag anmäler det som ett sådant. Löjligt eller inte, jag tycker att sådant ska markeras.

Mainebusters
0

#13  Slagsmål? Nejdå, meningsutbyten skulle jag vilja kalla det.Flört

NaimaG
0

#15 Tror nog hon inte menade absolut alla medlemmar på katter iFokus eller iFokus överhuvudtaget för det var ju inte det hon skrev. De finns ju de som riktar sig mot problem, de som är rappa i käften osv men det är långt ifrån alla, är nog mer dem hon syftar kring.

Mainebusters
0

#17  Självklart kan hon ju inte mena alla medlemmar! Men andra medlemmar.. men så är det ju, man ventilerar sina åsikter, och man är inte alltid ense, men personliga påhopp gillar jag inte, där går gränsen.

Men så är det ofta, har man totalt olika åsikter, så kanske någon tycker att man pratar skit. Flört

Jag menar, titta på en tråd som handlar om huskattavel, ojoj, där kan det gå hett till. Men så länge det inte blir personliga påhopp så är det intressant med diskussioner.

Men som sagt, ett forum är ju till för allas åsikter, och det är väl bra! Glad

Så nu tänker jag inte skriva mer i denna tråd, för den har också spårat ur..

NaimaG
0

#18 Jag är inte med för fem öre vad det är ni två disskuterar i denna tråd som var opassande men det blir säkert bra. Tungan uteSkrattande

För tillfället är jag i "min värld" så det är ganska lite jag förstår mig på just nu. Flört

blondifire
0

hoppas att du Naima har tagit åt dig och faktiskt stannar på i fokus forumena nuFlört.. och en sak till: om du bestämmer dig för att skriva om NFO så kan du få använda dig av mina foton på min hemsida Glad.

S*Winsnes Wilda

NaimaG
0

#20 Tack snälla men jag tror nog jag överlämnar den biten till någon annan ändå av rädsla för att skriva något tokigt om rasen som inte alls stämmer även om jag skulle gå efter böcker osv (en del böcker är ju missvisande).

blondifire
0

ok,ditt val men erbjudandet står kvarGlad.

S*Winsnes Wilda

NaimaG
0

#22 och nu när jag ändå har en nogelunda hjärna kvar trots att jag är trött vill jag ändå passa på att be dig om ursäkt för att jag fick ett så häftigt humör jag har lätt för att brusa upp även om jag forstodd din mening precis med inläggen. Ibland är det svårt att se utanför tunneln.

blondifire
0

#23 tack men vi brusade upp båda två. ingen skada skeddGlad.. sov gott o klappa dina fina kissar(o hunden).

S*Winsnes Wilda

NaimaG
0

#24 Ska jag (och kaninen - många djur här hemmaTungan ute)

blondifire
0

aha Glad ja kaninen oxå såklart!

S*Winsnes Wilda

Signe-Jonna
0

#19 Jag fattar inte heller vad Mainebusters diskuterar. Men det verkar ju nästan som att hon är ute och fiskar.

#15 Nej du här finns inga ömma tår! Tror du på allvar att jag bryr mig om ditt fiskande? Då måste jag göra dig besviken. Ordet jönsar är i mina öron ett komiskt ord och jag gjorde dessutom en smiley efter det jag skrev. Mitt inlägg var avsett att uppmuntra NaimaG eftersom hon upplevt sig illa bemött på iFokus. Men detta tror jag att du redan vet…Nog pratat om detta för min del. Några personangrepp har inte jag ägnat mig åt, tycker däremot att det är tydligt att du i denna tråd vill få mig att framstå som något jag inte är. Det är patetiskt!

spiritedaway
0

Mainebuster, det blir lite lättare om du inte tolkar allt för mycket.

Mainebusters
0

#28  Vad blir lättare? Ska man inte få säga vad man tycker eller ska man tassa på tå? Du ska inte tala om för mig hur jag ska tolka saker och ting. Jag skulle aldrig tala om för dig vilka åsikter du ska ha, finns liksom ingen anledning.

spiritedaway
0

#29 Det jag menar är att det är ingen idé att övertolka vad andra skriver. Jag skulle ha skrivit det här direkt till dig, men det vet du att jag inte kan.

Mainebusters
0

Det vet jag att du inte kan, jag väljer mina "vänner".. Glad För mig är det inte övertolkning, du kan ju inte säga vad jag övertolkar eller inte, dessutom börjar detta bli väääldigt tjatigt nu.

Så jag föreslår att det är sluttjatat nu. Det är det ialla fall från min sida.

spiritedaway
0

#31 Nej men man skulle väl få säga vad man tycker?

Som sagt så skulle jag ha tagit det här privat, men eftersom jag är blockerad så kan jag inte det.

haha mm…

Mainebusters
0

Nu satte du huvudet på spiken! Man ska få säga vad man tycker.. (men det kanske bara gäller vissa personer på sajten, för annars övertolkar man ju..)

Och som jag sa tidigare.. jag väljer mina "vänner"! Cool

spiritedaway
0

#33 Nej det gäller alla. Men lite får man ju tänka sig för anser jag.

Allt jag gjorde var att försöka ge lite tips. För du slutade ju inte att tolka det på ditt sätt även efter att den som skrev det sa hur det var.

Mm. Jag väljer också mina vänner. Men jag blockerar inte resten heller.

Mainebusters
0

Precis, man får tänka sig för, och det gäller i alla trådar, även såna som är hetsiga som inne/utekatter, huskattavel mm.. personliga påhopp är tabu anser jag.

Vad du gör med din personliga sajt struntar jag fullkomligt i..Flört

spiritedaway
0

#35 Ja det är klart, har inte sagt något annat.

oj så trevligt av dig.

NaimaG
0

Ni som vill mig något hittar mig via PM.
Kramar på er alla.

spiritedaway
0

Har du tänkt lämna igen eller?

NaimaG
0

#38 Nej.
Drar mig bara bakåt längre in i folkmassan.