Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1813 ggr
Erina
0

Min sötnos!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt nya charmtroll som jag haft i ca 2 veckor. Helt underbar och otroligt social. Visst är han söt?

Erina
0

Kyss

Erina
0

Kyss

tuska
0

Kan man bli vackrare än såKyss

Signe-Jonna
0

Supersöt!Kyss

EddaM
0

Jätte söt liten =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Erina
0

Tack till er alla! Glad 

#3 Tror inte det går att bli vackrare, han är bara helt bedårande! Han är fin på alla sätt, så go!!!

zoolatri
0

Vilken härlig päls:)

Erina
0

Jo, han är en liten lurvtoffs. Ska bli intressant att se hur han kommer att se ut som vuxen.

spiritedaway
0

Så söt ^^ Då är han 14 veckor nu då? :)
Dom växer ju så fort. Jag tyckte nyss mina var bebisar, men dom är redan 3 år ;P

Erina
0

Tog dessa bilder för en vecka sedan, så här är han knappt 13 veckor. Blir 14 veckor på fredag Glad. Jo visst går det fort! Inbillar mig att jag kan se honom bli större från dag till dag!

Hans "storebror" (min tidigare katt som är 1år) tycker vissa ggr att han är lite jobbig, men i det stora hela har det funkat superbra. Den äldre är så mån om den yngre, det verkligen kännsi hjärtat när man ser dem mysa tillsammans.

spiritedaway
0

#10 Haha :) 

Men det är så mysigt att se hur mycket två katter kan få ut av varann. När dom myser och tvättar varann. När dom busar.

Mandusius
0

Vad heter denna ursöta ulltuss? :3

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Erina
0

#11 Jo, de får ut så mycket av varann, det gör mig så gott att se dem tillsammans.

#12 Han heter Simba, vilket egentligen är lite roligt. Jag hade inte någon aning vad han skulle heta de första två dagarna. Kallade honom bara "lillen". Bad mina vänner och syskonbarn om förslag och när de såg honom, sa ALLA Simba. Jag var emot namnet länge, tyckte det var ett för vanligt kattnamn och ville vara mer kreativ. Men sen kom jag på mig själv att säga Simba när jag lockade på honom och han kom direkt. Så Simba fick det bli, även om tanken var ett mindre vanligt namn.

Mandusius
0

Det må vara ett vanligt namn men det är få som passar i det;) Han är defenitivt en Simba^^

Mvh Amanda

Erina
0

#14 Vad kul att du tycker det Glad! Nu känns det namnet så självklart, men jag var som sagt emot det i början. Det blev lite som att han valde det själv, då han aldrig reagerat på något annat namn. Han kommer med en gång när han hör Simba, så det var nog meningen.

Mandusius
0

Vissa namn är självklara^^

Träffade en äldre kattherre på ett sommarjobb en gång. Och vi ville ha ett litet namn på honom så vi testade assor av namn och det enda namn han reagera på var Nisse så Nisse fick det bli och det hette han under hela mitt jobb;)

Mvh Amanda

Erina
0

Jo, så kan det vara Glad. Har en vän som döpte sin katt Groggvard haha, trodde hon skämtade först, men hon sa "Han bara ÄR en Groggvard! Finns inget annat namn som passar." Så Groggvard fick det bli.

Hawknestgrove
0

en liten söt pussmun

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mandusius
0

som sagt vissa namn är självklara^^ Har en katt med ett så vackert namn han heter nämligen Börje och så rätt det blev^^

Mvh Amanda