Däk's balkong njutning.
Jag älskar Norska Skogkatter inte bara för deras storlek men även deras personlighet och min kille är lite egen i sin personlighet och väldigt mycket framåt och rakt på. Balkongen är hans favoritplats och medan jag satt där ute tidigare idag så snodde han andra stolen och skulle njuta av vinden i sin nyborstade päls. Jag kunde inte undgå att återigen fånga honom på bild med mobilen.
Det finns inget mysigare än att sitta på en balkong eller altan och ha katter som gör en sällskap. Däk kan ibland få för sig att hoppa upp och lägga sig i mitt knä medan jag sitter där ute och på alla möjliga vis försöker han alltid få plats i knät på mig och sen ligger han där ihopkurad och kurrar utan att jag äns petat på honom. Min lilla ögonsten.

Håller med om att Skogisar e helt underbara, annars skulle jag inte ha dem eller föda upp =)) Väntar så på min kull som skall födas i nästa vecka =))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#8 Åh. Hoppas det går bra för kullen och mamman.
Jag har aldrig sätt en norsk skogkatts unge, heller aldrig följt ens uppväxt eftersom Däk kom till oss när han var drygt 2 år men det har varit en spännande färd att ändå se honom kämpa från sitt vanvårdsställe och med sin sjukdom till att hos oss bli en stabil katt och leva ett normalt kattliv.
Pga hans kämparglöd är han speciel.

Åhh jag kommer nog bomba på katter o norsk skogkatt med bilder hehe =))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#10 Ja jag upptäcker nog. 
Ska bli spännande att se bilder på dina småttingar när de väl ploppar upp.