Katter iFokus

Katter

Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 1257 ggr
sokka
0

Akut Sphynxhjälp!

Hej!

Jag har en bekants kompis som har en sphynx som inte trivs. Den kissar inne osv och verkar stressad (inte hemmastadd) Tyvärr kan jag inte ta hand om den själv då vi bor hos mina föräldrar för tillfället.

Vet att det finns massor av katter i behov av hem, men fick för mig att det kanske ändå är lättare med en renrasig nakenkatt då den verkar jättego och kelig!

XXXXXXX Det är en hane. Väntar på mer uppgifter men finns troligtvis i Göteborg, jag kan eventuelllt hjälpa till och köra den någonstans?

Någon som vet intresse?

Avlivningshot i en tråd är inte tillåtet enligt skriv och trivselreglerna för sajten. Jag har modererat inlägget och ber TS ha detta i åtanke vid vidare diskussioner i tråden./ Kattassen - medarbetare

annzoo
0

om den inte är kastrerad  borde  de göras först, annars göra urinprov hos vet för att  utesluta uvi.

annars kontakta uppfödaren är mina tips

Denna kommentar har tagits bort.
spiritedaway
0

så katten är alltså inte kastrerad? Det hjälper mest troligt med en kastrering. Det är väldigt vanlig att det händer nämligen.

Imasy
0

Jag tänkte lika, denna katt måste ju ha kostat en del i inköp? De som har katten, ska de ha något för den eller är det bortskänkes som gäller?

Synd att den finns så långt bort, hade gärna velat ha en nakenfis ;)

Solsol
0

jag hjälper gärna till. jag bor i gbg och kan sphynxar!

annzoo
0

#2 är det även uteslutet att kontakta uppfödaren?

Får mig nästan tro att det inte handlar om en renrasig katt, har katten stamtavla?

Imasy
0

ja när du har fått lite mer information om katten så kan du lägga in en annons i vår klistrade annonstråd.

kattassen
0

Vill göra alla påminda om att avlivningshot i trådar är inte tillåtet enligt skriv- och trivselreglerna.

Har redigerat tråden och förklarat i #0.

Kattassen /medarbetare

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hawknestgrove
0

har Ts frågat inne på Sphynx i fokus?  Ellre på www.katter.nu? och som sagt, är den inte kastrerad, då är det inte så konstigt….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....