Godmorgon 13/2 -07
Så har det blivit lite mer snö under natten igen. Ska ta och leta fram gamla pulkan i förrådet. Sen ska jag ta och gå och panta en back julmust samt köpa Kattsand och mjölk bl.a..
Tapetserandet har avstannan lite, fattas bara en våd i köket men den blev ju helt felberäknad och gick inte att använda. Igår var jag och köpte en rulle ny tapet så idag ska jag väl lyckas få upp den. Köpte även ett jättesnyggt tyg som jag ska klä om kökssoffan och köksstolarna med ^^
Hejsan
Här sitter jag. Har just bytt nätaggregat i datorn, den förra så skrammlade fläkten på.
Är sjukskriven resten av arbetsveckan och med någonting i "hästväg" som pencillinkur. Nu ska den här
förkylningen och hostan väck. Är väl risk att jag också blir däckad (mera än vad jag varit förrut). Fast det kanske det är värt. 
Jag som avskyr att fara till läkare och mediciner är det sista jag tar till. Men vad gör man när man har gått och snytit sig och hostat i två veckor och knappt orkat jobba, diskat, läst läxor med Jr…

Men Titti… så där resonerade jag också förut dumt nog. Tillslut var det dom på jobbet som mer eller mindre tjatade iväg mig till läkaren och det visade sig att jag hade dubbelsidig lungininflammation. Ibland är vi tjurigare än vad som är nyttigt för oss! :P

Supersnyggt tyg, Veduran! Hur har omklädningen gått?

Har inte kommit så långt med omklädningen Pia. Bestämde mig för att det skulle få bli gardiner istället så nu ha jag köpt några meter tyg till men inte börjat sy ännu. Till möblerna blev det ett annat, ett grönt tyg istället :) *velpottejag* :D

Men oh, det var ju sååå fint det där blå/vita och mönstret, tror det skulle vara hur snyggt som helst på möbler. Lite gustavianskt och fräscht:)
Har du en bild på det gröna tyget månne?