Bilder - era kattungar

Vilka charmtroll! :)
Kattungar, och vuxna katter förden delen, måste vara bland de mysigaste som finns :o :D
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

#6 söt var han :) men, vad har hänt med hans bl.a öga? :o
EddaM, Vilka underbara missar! Jag är totalt förälskad i de små lurvbollarna! Om det inte vore så mycket pälsvård med långhåriga katter, så skulle jag skaffat mig en sådan, men efter att ha haft en kanin med en aning för mkt päls, avstår jag ;)
#9 Jaadu, det är i det skicket hemlösa kattungar ofta är när de blir upphittade. Ögoninflammation, kattsnuva, klamydia osv osv.
#8, gud vilken gullig en! :D
#9, tycker inte det är nån pälsvård att tala om med skogisar. :) Här hos oss krävs knappt någon kamning alls… bakom öronen lite då och då, resten tovar sig typ aldrig. Nåt bad om året kanske. Däremot persern vi hade! :O Aldrig mer!! ;)

#10 usch då :/ hoppas de är bra med honom/henne nu iaf.
#11 jasså? Jag tycker man så ofta ser långhåriga katter som går omkring med stora tussar hängande över kroppen, och i o med det har jag tagit förgivet att de är för de kräver så mycket pälsvård. Men det kanske är för att de som har katter med så mkt tover är för att det aldrig borstar dem??
#12 naaw :) Hoppas det går bra för den lille :/ :)
Emelie-E, O herregud vilka söta :o Man blir väldans frästad måste jag erkänna att skaffa en kull kattungar, men som tur är har jag bara hanar, kastrerade, som tur är ;) Och jag ska nog fortsätta så, haha :)

mary som kattunge! :)

#9: Tack tack =) Och nej det är som sagt inte mycket pälsvård på skogisar. Man kan alltid fråga uppfödaren om föräldrarna har många tovor. Mina kan få små tovor när de fäller men inte annars. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

)