Nu reser jag bort...
Bara för att vi nu nått ännu en milstolpe och blivit hela 800 medlemmar tänkte jag unna mig semester i några veckor!
Skämt åsido, så skall jag resa bort ett tag framöver och lämnar er tryggt i händerna på Anne. Hoppas ni sköter er och är lika snälla och go'a i forumet som vanligt…;)
Om jag snubblar över en dator under resans gång kanske jag kikar in, annars "syns" vi först efter den 22 februari.
Ha det gott allihopa!
//Pia som reser till solen och värmen i Sydafrika:)

Trevlig resa, Pia! Och jag som vill följa med ju! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Oj, din gottegris ;) Ha det så skönt på din resa
Tänk på oss när du sitter i värmen, då står väl vi och skottar snöblask i blåsten
…
Pia. Trevlig resa.
(Hmm… Vill också följa med ju
)
Ha så trevligt, medans du åker till värmen åker jag till kylan ;P

Ha en riktigt härlig semester!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ha det så himla mysigt på resan nu! :)
Vilket härligt resmål, ha det så trevligt!
trevlig resa Pia :D
Ha så kul! hörs ;D
usch vad jag blir avundsjuk!!!!
Ha en trevlig resa!!

Tack alla!
Det var en fantastisk resa, med massor av upplevelser, både positiva och negativa. Om jag så här i all hast skall nämna något så gav störst intryck safari-delen (blott fem meter ifrån vilda lejon…) och visiten på Robben Island.

Åh vad kul att se lejon på så nära håll. Såg du någon britt bland lejonen då?
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
hhahh, snart får du åka igen för nu e det 873 st medlemmar ;)

Edda, bara tvåbenta britter:)
Överhuvudtaget så upplevde jag det inte som ett kattvänligt/intresserat land. Skulle tro att raskatter är extremt ovanligt (det är ju också ganska isolerat rent export/importmässigt där nere på Afrikas udde s a s).
Det gulligaste i kattväg jag hittade var faktiskt en liten svartpadda med vitt som låg och sov så gott - även om jag förstås var tvungen att störa lite:) - inne i en suveränt härlig butik/restaurang som hette Julian's (Bredasdorp). Se bild:)
Murre, *S*:)
Trevlig resa…och tänk inte på oss som måste stanna här hemma i 1 meter snö *S* Jag är sååå avundsjuk :D

Men Lotta då, jag är ju hemma igen…;)
Förlåt
Tänkte inte på att kolla datumet, snacka om hönshjärna
Hoppas du hade en skön semester då, med mycket värme och en del paraplydrinkar *S*