Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 901 ggr
Pia
0

Nu reser jag bort...

Bara för att vi nu nått ännu en milstolpe och blivit hela 800 medlemmar tänkte jag unna mig semester i några veckor!

Skämt åsido, så skall jag resa bort ett tag framöver och lämnar er tryggt i händerna på Anne. Hoppas ni sköter er och är lika snälla och go'a i forumet som vanligt…;)

Om jag snubblar över en dator under resans gång kanske jag kikar in, annars "syns" vi först efter den 22 februari.

Ha det gott allihopa!

//Pia som reser till solen och värmen i Sydafrika:)

Engla
0

Trevlig resa, Pia! Och jag som vill följa med ju! Oskyldig

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Siss
0

Oj, din gottegris ;) Ha det så skönt på din resaCool
Tänk på oss när du sitter i värmen, då står väl vi och skottar snöblask i blåsten Fundersam

Titti
0

Pia. Trevlig resa.

(Hmm… Vill också följa med ju Flört)

Jenka
0

Ha så trevligt, medans du åker till värmen åker jag till kylan ;P

Simson
0

Ha en riktigt härlig semester!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Veduran
0

Ha det så himla mysigt på resan nu! :)

AgnetaK
0

Vilket härligt resmål, ha det så trevligt!

tutten
0

trevlig resa Pia :D

Murre_Uddiz
0

Ha så kul! hörs ;D

skogsdimmans
0

usch vad jag blir avundsjuk!!!!
Ha en trevlig resa!!

Pia
0

Tack alla!

Det var en fantastisk resa, med massor av upplevelser, både positiva och negativa. Om jag så här i all hast skall nämna något så gav störst intryck safari-delen (blott fem meter ifrån vilda lejon…) och visiten på Robben Island.

EddaM
0

Åh vad kul att se lejon på så nära håll. Såg du någon britt bland lejonen då?

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Murre_Uddiz
0

hhahh, snart får du åka igen för nu e det 873 st medlemmar ;)

Pia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Edda, bara tvåbenta britter:)

Överhuvudtaget så upplevde jag det inte som ett kattvänligt/intresserat land. Skulle tro att raskatter är extremt ovanligt (det är ju också ganska isolerat rent export/importmässigt där nere på Afrikas udde s a s).

Det gulligaste i kattväg jag hittade var faktiskt en liten svartpadda med vitt som låg och sov så gott - även om jag förstås var tvungen att störa lite:) - inne i en suveränt härlig butik/restaurang som hette Julian's (Bredasdorp). Se bild:)

Murre, *S*:)

Lotta
0

Trevlig resa…och tänk inte på oss som måste stanna här hemma i 1 meter snö *S* Jag är sååå avundsjuk :D

Pia
0

Men Lotta då, jag är ju hemma igen…;)

Lotta
0

Förlåt Generad Tänkte inte på att kolla datumet, snacka om hönshjärna Skrattande Hoppas du hade en skön semester då, med mycket värme och en del paraplydrinkar *S*