Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1112 ggr
Charlie2006
0

Livsnjutare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när det är sommar tycker katterna det är super mysigt att bara ligga och ta det lugnt i gräset Glad. Vilket min ena katt vissar med att lägga sig på rygg med sina ben utspretade åt alla håll.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Även Måns tycker det är skönt att snön är borta, men han kan dock tycka att det är lite för varmt. Så han håller sig häldre inne och är ute på kvällen..

Min hemsida

//Frida

Cazzos
0

"You made my day" kan man väl säga ;)

Min kisse brukar också göra så när han vill bli brunare vad han redan är.. (skämt åsido)

Charlie2006
0

#3 Mina katt har lite att jobba på om hon ska få samma solbräna som din kisse *fniss* Flört. Jätte söt pojk.

Min hemsida

//Frida

Cazzos
0

Jadu, han är riktigt söt men väldigt gammal. Trots åldern så är han så bedårande!

Tur att djuren inte blir lika gråhåriga och skrynkliga som vi människor vid en gammal ålder, hehe!