tips på bra veterinär!
Undrar om någon vet någon veterinär som är väldigt bra på katter? Skulle vilja ringa eller mejla och prata med en.
dom veterinären som finns här där jag bor vet inte vad det är med min katt.
Min ena katt låter täppt i näsan när hon andas, ibland låter det som om snarkar. Så ha hon låtit sedan hon va liten, idag är hon 3år.
vi var hos vet. när hon va liten dom sa att det va kattsnuva hon fick behandling mot detta i 2omgångar.
jag försökte förklara för dom att det inte kan vara kattsnuva men dom lyssnade inte och sa att dom inte vet vad det är då om inte medicinen hjälper.
Jag tycker att hennes andning bli lite värre sommartid.
har sökt på nätet men hitta inget.
min egna teori är att hon ha trånga luftgångar men vill ju få höra detta från en vet.
Vill verkligen veta vad det kan vara och vill därför komma i kontakt med en veterinär som är duktig på katter.
Hoppas någon ha ett bra tips!
Agria har en telefonveterninär vet jag. Vart bor du?
Har hört att Sundbyholm är duktiga men jag har ingen stenkoll.
Liten fråga: Har de tittat in i nosen med kamera på din katt?
Så som du beskriver det, att det blir värre sommartid, kan vara att lilla kissedamen är pollenallergiker…
Jag är ingen expert, men…
Lycka till!
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
#2 Nej dom var ju så säkra på att hon hade kattsnuva och när 2 medicinkurer inte hjälpte så sa dom bara att det va konstigt.
dom verkade inte alls veta vad dom skulle göra utan det va helt enkelt kattsnuva.
hon har detta problem året om även vintertid.
Det kan vara att hon är trång… Det kan också vara svamp…
Jag tycker du ska leta upp en annan veterinär och begära att de tittar med kamera alt. att de tar prov i nosen…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
ja min egen teori är att hon ha trånga luftgångar, men jag vill ju ha det fastställt av en som är kunnig.
håller på att kolla med en annan veterinärklinik om dom skulle kunna ta en titt på henne och göra lite olika undersökningar.
Min ena katt lät också täppt och snarkade, det liksom pep när han andades och han blev lätt anfådd. Veterinären vi gick till röntgade lungorna och det visade sig att han hade tecken på astma. Det kanske kan vara något sådant? Kolla med en annan veterinär och se till så att de undersöker luftvägarna och lungorna

Jag brukar åka till Strömsholm, vet inte om du har den möjligheten, men jag tycker att de är jättebra och duktiga.