Tiger har flyttat nu:(
Uppfödaren hämtade honom idag när jag var på jobbet. Men min kille var hemma. Jag hanna säga hejdå innan jag åkte till jobbet. Saknaden efter honom är enorm. tänker på hans vackra ansikte. Jag ringde uppfödaren alldeles nyss och hon sa att han geanmst ville gå ur buren, han hälsade på hennes andra katt som är en hona, men honan fräste åt honom och han sprang in under sängen. Men sen så smög han ut igen när hon inte var där. Zorro bryr si ginte så mycket, han är sig själv. Det känns tyst här hemma nu men jag vill bara att han ska ha det bra och det vet jag att han har hos uppfödaren. Jag ska hälsa åpå honom nästa vecka när han klänner sig hemma lite mera.
Jag älskar dig!*gråter*
kram Helena.

Vilken fin liten kisse pojke, varför var du tvungen att lämna honom?
Han har det säkert bra iaf.
Förstår att saknaden är stor.
mvh Linda
Ja han är jätte vacker. Jag ska lämna bort hans bror med. Dem trivs inte att vara instängda här. De vill vara ute,klättra i träd och ha skoj. Zorro vill även vara ensamkatt.
Tiger och den nya kattkompisen sonja kommer rätt bra överens nu. det går framåt iaf- jag ska hälsa på nästa vecka…. ingen mer katt som pussar på mej:(

Otrolit oego av dig!

hhe tack. Jag gör det för deras skull inte min. helst av allt skulle jag vilja ha kvar dem,men trivs dem inte att vara instängda så är dett det bästa! jag har redan ringt uppfödaren fyra ggr idag:S

Åh! Vad ledsen du måste vara nu! Det måste vara hemskt att lämna bort en älskling! Han verkar dock få det bra! Kom ihåg att du gjorde det för deras bästas skull! Kram till dig! Tiger är ju bara SÅ vacker!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag e väldigg ledsen, helt tom om jag ska vara ärlig. Zorro flyttar ju inte förrän imorgon så deras katttoalett står ju fortfarande kvar,så det känns inte tomt än på det sättet. Men sen imorgon när alla hans saker är borta då…:( Jag ska följa me zorrro hem till pappa imorgon vara där under helgen.
Tiger är väldigt vacker, jag saknar hans överbett och hans goa öron:(

Kram på dig!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady