Lusstig katt
Min ena katt byter emellanåt sovplats mellan elementbädden och sängen och våran andra katt brukar ta soffan eller trappräcket. Men sedan vi skaffade garderober så har den yngsta av dem som normalt ligger på räcket om dagarna husat ovanpå min garderob och där ligger han hela dagarna och nätterna för att enbart komma ner när han ska äta, dricka, gå på toa eller busa med andra katten; när han gjort det beger han sig dit upp igen.
Han har onekligen någon mani på att ligga däruppe och givetvis har matte varit snäll och lagt dit en filt när han nu så gärna vill ligga där.
Ha era katter någon mani på att absolut ligga hela dagarna på en och samma plats?

#2 hihihihi det ser lite trångt ut ;P

#3 - Hihi, visst är det! 13 cm framtill o 8 cm baktill(gammalt lutande hus) mäter det där uppe ;) Hon har lite svårt att hålla öronen raka ^^, Tänk första gången o la sig däruppe, vad rädd jag blev när jag öppnade skåpet o det kom fram ett katthuvud som tittade på mig!

haha ojoj xD haha ja det kan jag tänka mig ;P

Jag har en toakatt hemma. Han ratar alla mjuka gosiga bäddar i resten av lägenheten men sedan jag flyttade in en bädd till badrummet (under dotterns skötbord) så har han i stort sett bosatt sig därinne. Han är en omplacering på 5 år och har tydligen varit toakatt hela sitt liv, har bott hos mig i en dryg månad nu… 
"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"
En jourhemskatt vi hade la sig alltid bakom ett av våra akvarier och somnade. Fanns inte mycket plats där att ligga, men där låg hon jämt.
Vår femåriga hona ligger oftast på en platå i kattställningen somegentligen är för liten för henne, men hon rullar ihop sig till en boll och sover där.
Sedan ligger vår treåriga hona alltid i sin elementbädd.
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se

jag kom på ett kenpigt ställe där en av våra katter brukar sova :P bakom böckerna i en bokhylla, det är ett jätte litet utrymme där i mellan så hon knör sig in och trycker ut alla böckerna en bit (ibland ramlar dom ner xD) så man ser när hon varit där xD