Nimbus och Cirrus
Nu är de här. Resan igår gick bra. De slockade på motorvägen men efter 45 minuter lukade det BLÄ i hela bilen. En av missarna hade bajsat i buren! Den andra tyckte det var så äckligt och obehagligt att han spydde. Stackarna…
Vi stannade och sköljde ur buren och la i en massa tidningar och så var det frid och fröjd igen. De somnade igen och sov hela vägen hem.
Den här bilden visar de första stegen på mitt vardagsrumsgolv.
Nämen guuu så söta! :) Mer bilder mer bilder hihi! :)
Att sova utan matte gick bra. Jag och pojkvännen stängde in oss i sovrummet o missarna kurade ihop sig i min fotölj.
Nästa dag var de mycket tuffare båda två och när jag kom ut ur mitt rum för att äta frukost så kom den blyga fram till mig och var hur kelig som helst!
Han gnider sig mot mina fötter så han faller omkull. :-) Han e så mysig!
Den mysige kissen fick heta Nimbus!
De e båda döpta efter moln-typer eftersom min pappa gillar segelflyg.
De e så lätthanterliga, smarta och väluppfostrade! Jag är så stolt! När jag tycker att de ser lite trötta ut så behöver jag bara lägga dem ner i soffan så somnar de. :-P
Toan och matskålen hittade de direkt. Jag tog med lite sand från uppfödaren och la i lådan, men jag tror inte det hade behövts.
Och så är det så skönt att de har varandra och leka med för jag blir ganska trött efter ett tag. :-P
De älskar verkligen katt-tunneln jag köpte åt dem!

Söta grabbar båda två.Gick det bra hos veterinärn?
Stolt ägare till tre La permer
åååh vilka söta missar du har fått hem. Grattis till dom små. :) Jätte söta bilder. 
Jag har lagt upp en video på youtube oxå men det tar ett tag innan den kommer upp. Just nu ligger bara en snutt från första besöket hos uppfödaren uppe. http://www.youtube.com/user/norrbysa
Tack för mig och Nimbus och Cirrus!
Såhär ser det ut just nu när jag sitter o skriver den här tråden.
:-)
#6 Jag har inte hunnit med det ännu :-) Men jag kan skriva o berätta hur de gick sen.
Jag tror inte de kommer vara något problem för killarna iaf. De e så lätta att göra med. Verkar acceptera all möjlig hantering. :-)
Lyckas inte infoga en youtubevideo men den finns på mitt konto nu..
herregud vad söta dom är
grattis till er!!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

GU så fina och söta de var, helt underbara
Dom sover i mitt knä nu.. Jag är hungrig. Jag vill ha kvällsmat. Men de e sååå söta när de sover. Jag vill inte störa… 
Hej och välkomna till småttingarna, så fina de är
förstår att du är lycklig nu :)
Grattis och sköt om gossarna väl och mer bilder vill vi se så småningom :) på charmisarna
Kram
/Malin
tack alla.. o jovisst är jag lycklig nu.. Äntligen känns mitt hem komplett!
VIlka jättecharmiga namn!!
Hjälp vad söta dom är! Helt underbart vackra killar,dom ser ut att trivas hos dig :)
Nu är mina sötisar fullvuxna. :-)
Se bara på bilden jag gjorde för att jämföra storleken på Nimbus!
Fler bilder finns här:
http://norrbysa.medlemmar.ifokus.se/Album/Album.aspx?AlbumId=17882da9-c99b-44eb-a876-bf16772dd141
#18 En viss skillnad ja! 

Så otroligt vackra kissar!!! Bara att gratulera!!
Pälsbollarna i Höganäs