Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 631 ggr
Titti
0

Godmorgon 26/1 -07

Här sitter jag, i morgonrock. Kunde inte sova längre, jag som brukar ligga och dra mig länge som möjligt på morgnarna.

Är skönt att vara ledig, men faktum är att just nu så längtar jag till jobbet. Tyder på att jag har börjat må bättre i alla fall. Men tittar jag ut så vill jag krypa under täcket igen. Snö, kallt och blåst. Nää, inget för mig.

Jr har diktamen i skolan idag. Han har fem ord och jag tror han skriver alla rätt. Jag ska försöka göra något vettigt i en timme nu, för sedan är det dags att fara iväg. Jr ska ju till sin mamma idag.

EddaM
0

Jag blev väckt utav Feztiz i morse och kunde såklart inte somna om, de vet vad de gör de små. Idag måste jag till affären men jag har ingen vidare lust då det ser ut att vara jätte kallt ute. Längtar till sommaren jag. De små mår bara bra och växer.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Morrn! Kallt här med men himla fint är det med snön iallafall. Mysigt att vara ute och gå nu när det är snö tycker jag, allt är så tyst…

Har inga planer… jo, jag måste till någon affär och handla wasa sport *ett måste att ha det brödet hemma* och morötter vill jag ha. Sen  var det länge sen jag åt halloumi *hur det nu stavas* och en och annan mozarella kommer nog med också och… nu blir jag ju hungrig!!!

Sidentass
0

Hit till Linköping har snön kommit! O dagen började på ett strålande sätt, har varit utan internet sen vi flyttad hit, blev barnsligt glad idag när det äntligen var igång igen efter tre veckors tid:-)

Sidentass

Pia
0

Jag har varit hos läkaren för en extra koll på öronen, det ser fint ut sa hon, men njae helt ok känns de inte. Får hoppas kortisonsprayen gör susen innan vi åker. Känns måttligt kul att flyga och vara sisådär i öronen…

Sedan blev det afternoon tea på Chaikhana *mums*

Det tog ungefär hundra år - nåja - att ta sig hem, massor av förseningar på både bussar och pendel. Men nu är man hemma och kan bara glädjas åt en avkopplande helg:)

Veduran, ett supergott recept med halloumi & risoni som jag fått från Anne kan jag dela med mig av om du vill?

Uj, men det förstår jag absolut, Sidentass, att vara utan dator (när det är ofrivilligt) är extremt irriterande…:/

Veduran
0

Gärna sånt recept Pia!!! :)

Sessan1
0

Hej Sidentass! Kul att se dig här oxå Skrattande Här är det oxå mycket snö och kallt, *fyser*

Tasskram/Sessan1