Behöver lite hjälp (bilder)
Hej!
Nu är det så att jag ska starta kurs nu i februari nån gång och håller just nu på att sätta hop kursmaterialet. Det jag behöver hjälp med är lite bilder på olika katter, som siames, oriental, balines, russian blue, havana brown, snowshoe, brittisk korthår och norsk skogis.
Vet inte hur vanliga en del av dessa är (har faktiskt inte sett nån havana brown och snowshoes här i sverige). Om det finns nån som vill ställa upp med lite bilder på sin/sina katt/katter så skulle jag bli jätteglad! 
För den som är intresserad av kursen så kan jag berätta när, var och hur lite längre in på året när datumet är fastställt. (om det är okey för sajtvärden förstås, kunde inte hitta några regler om vad man får skriva om tyvärr
).
Hoppas det inte gör nåt att jag frågar!
Var och när är kursen? Och vad är det fr kurs? Kan du berätta mer? Eller om du inte vill/kan skriva det här så kan du maila mig: red-heart90@hotmail.com =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kursens startdatum är inte bestämt ännu. Kan pma dej när datumet är bestämt :)
Okaj gör du så =) Vart är det någonstanns förresten?

Du är välkommen att plocka bilder från min hemsida (föder upp skogisar) om du skulle hitta någon passande.
HAr väl kanske inte sådär jättemånga bilder där skogatten gör sig som bäst, men den här som jag skickar med har en grym look ;)
Tack. Ska kolla med henne om jag får låna lite bilder 
Kursen kommer hållas i Kalmar.
Tack så mycket :D
Okej =)