Vår stackars katt är så himla kär...
Stackars Stackars Nova har just Kommit Jag I sitt första löp och har Blivit Alldeles dökär i vår hund Otto, helt galet Att se!
Och Stackars Stackars Otto, han förstår ingenting, helt Plötsligt hänger Nova efter Honom precis hela tiden och gnider sig och jamar och Uppför sig Alldeles jättemärkligt! Han får Verkligen inget privatliv, Dar Han är - Där ska hon vara!
Helst av allt önskar hon sig säkert små kattvalpar just nu, lilla pluttan, hon är ju bara månader ju!
Faktiskt riktigt lustigt att se hur mycket hon anstränger sig för att han ska bli lika kär i henne som hon är i honom.
Gullig,t men är det då inte dags för kastrering/sterilisering. Kan inte detta så bra när det gäller" flickekatter"
Första bilden är ju helt underbar
/Maria
#3 - Nepp, vi ska troligtvis ta en kull eller två på henne!
Men det dröjer lite, hon är bara 5,½ månader nu.

#3 Både hanar och honar kastreras. Sterilisering utförs i princip aldrig på katter längre, men uttrycket används felaktigt även av veterinärer (!).
#0 Men gumman då! Ja det är verkligen inte lätt att vara så kåt att man inte vet vad man ska ta sig till… *klappa*
Håller med, kanske dags att kastrera? =)
Bild #2 Han ser verkligen ut som om han inte vet vad han ska göra med denna lilla pilska saken….haha.
#5 Då har jag lärt mig något igen
/Maria
#5 - Ha ha! Nej det kan nog inte vara så lätt…
Som jag skrev i #4 så ska vi eventuellt ha henne i avel.
#6 - Nej jag vet det, precis så är det, han vet inte riktigt hur han ska svara på hennes nya märkliga beteende, vid ett tillfälle när hon setat och skrikit i örat på honom alldeles för länge så tog han faktiskt tassen och liksom föste henne åt sidan, såg lite komiskt ut, sen la han sig med ryggen mot henne, lilla gubben…

#7 Åh, sorry det missade jag =) (tror jag skrev när det postades)