Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 941 ggr
Anne
0

Ett litet julkort..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kelly hälsar god jul

Anne
0

… och Glinda har krupit ner i julstrumpan. :)

Lise-Lotte
0

Vilket vackert julkort Anne- Kelly ser ut att vara van att posera

//Lise-Lotte

Anne
0

Lise-Lotte - ja, Kelly är en vacker liten madam, som gärna poserar. Sekunderna efter att det här kortet togs attackerade hon juldekorationerna med liv och lust - så hon är inte bara söt. :)

Pia
0

Ja hon är verkligen helt sagolikt vacker, Kelly-puffen…:)

Älskar_hästar
0

En lite försenad God jul bild från Natasha mi katt :) Hon hoppas iaf att ni alla hade en god jul :D

Staffan
0

Vilka härliga bilder!!

Önskar att jag hade en katt här hos mig just nu… :-/

// staffan

Anne
0

Åh, jättefin bild på Natasha!

Staffan, jag har en hona på parning.. nio veckor till små kattungar om jag har tur! :)

Lise-Lotte
0

Anne - ett före och efter kort hade väl då varit en kul serie Skrattande

//Lise-Lotte

Lise-Lotte
0

Ni är verkligen duktiga på att fotografera får man konstatera efter att ha tittat på älskar_hästar´s bild också. Ljuset i bilderna är mycket bra.

//Lise-Lotte

Anne
0

Mm, här är Kelly mer *i* granen.. :)

Pia
0

Tänk vad man kommer undan med när man är söt… *s*

gejsa
0

"10 Oj, vad gullig katten är. Förvånad

Lise-Lotte
0

Anne - den svarta katten´s uttryck hur ska man tolka det *skrattar*

//Lise-Lotte

Anne
0

Lise-lotte - Edith, som tittar upp på Kelly? Åh, hon koncentrerar sig nog på vilken kula hon ska anfalla.. :)

Älskar_hästar
0

Tack allihopa! :D Åhh så söt bild :D Min katt Natasha klättrade alltid upp i granen när vi hade plastgran :) Men nu när vi har börjat att ha riktig gran så är hon mest rädd för den, ibland kan man hitta henne när hon bara "ligger" och tittar på granen och ska anfalla den, men så fort hon ser att någon ser henne så springer hon det fortaste hon kan till min mammas garderob ;D

kickboard
0

Vi hade en jul en halvvuxen katt som klättrade upp i toppen på vår riktiga julgran och välte hela härligheten över soffan. Gissa om det var mycket barr, glitter och kulor över hela vardagsrummet :)