God eftermiddag 13 Januari
Idag blir jag hela 19 år, känns inte som det :P Så fort tiden går. Ska iaf fira med några kompisar, vi ska äta middag tårta, se på film och kanske spela något spel. Kommer nog få jätte trevligt :)
Hoppas ni alla får en bra dag!

Hipp, hipp, hurra!! Grattis, Jenka! Låter som en trevlig dag:)
Grattis Jenka! :)
Grattis Jenka!!
Grattis
//Pia
Tack tack :D

Grattis på födelsedagen Jenka!
GRATTIS Säger vi oxå
/Sessan1

Min morbror som bor här lagar mat till oss just nu, himla lyxigt att någon annan fixar maten åt en :D
Sa jag att han är uppfinnare och har uppfunnit en sticka som räknar ut gyllene snittet, tycker det är kul :)

Javisst, det berättade du, Veduran. Det tycker jag också låter spännande! Hur har han tänkt att gå vidare med det? Vilka skulle intressenterna kunna vara, i vilka sammanhang är det användbart rent praktiskt?
#8 så bra du har de då:)
Tänk om ngn annan kunde laga mat här hemma oxå, men tyvärr :( Jag gillar iofs att laga mat, men ibland känns det som om jag skulle vilja slippa det ibland, kan ju vara skönt. Vill oxå bli bjuden på mat.

Grattis Grattis=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Tog föresten några foton på Vimsan idag. (Hon försöker hjälpa mig att skriva just nu
)

Han har i många år jobbat på museum och hängt tavlor och ordnat andra utställningar. Och just för tavlor ska visst det här vara väääldigt bra. Det är ju det som ska vara mest estetiskt tilltalande för hjärna och öga… eftersom den här stickan lätt räknar ut gyllene snittet menar jag då.
Han har åkt runt på några museer och gallerier här i stan nu och fått den här stickan såld på några ställen
Är väldigt trött nu märker jag och det känns mest som jag svamlar… går och lägger mig nu så hörs vi en annan dag :)

grattis på födelsedagen!!

Men det låter ju super, vilken smart lösning för just det ändamålet, Veduran!
Tack allihopa :D