att bli sminkad
jag har en fråga, jag sminkar väldigt fint, jag nopprar ögonbryn, och tar bort ansikts hår med tråd . och tar inte alls mycket betalt. var kan jag lägga upp en sådan annons ?
Testa på www.glamour.ifokus.se 
Är du utbildad och vad för utbildning har du iså fall gått, tänkte att sånt är ju alltid ett plus att skriva!
Lycka till!

Borde inte den här ligga som en OT-tråd istället?
vad menar du med OT- tråd?
nää jag är inte utbildad, men jag älskar det jag gör och jag vet vad jag gör, brukar alltid sminka vänner när dom ska ut eller på bröllop eller bal.
Ot menar Off topic. Alltså sånt som inte har med katter att göra
Du kan ju alltid testa blocket. Men du bör väl ha en portfolio på internet med bilder på sminkningar och sånt du gjort. Annars kan det nog vara svårt.
Men är det något du brinner för, varför inte gå en utbildning också?
Kan verkligen rekomendera dig att gå en utbildning, min lillasyster gick en i Stockholm och eftersom make up och hårstyling och allt som hör det till, var ett stort intresse för henne så var det bland det bästa hon gjort. I och med att hon gick utbildningen kan hon idag arbeta med det hon tycker är allra roligast! Hon har arbetat en del på TV4 och mycket med böllopsbrudar och festmakeuper osv.
Hon tyckte hon visste mycket innan men det är en väldigt stor värld med massor att lära och hon älskade varenda del av sin utbildning! Jag tyckte också hon var en stjärna på att sminka innan, men nu efter utbildningen måste jag ändå säga att jag ser en enorm utveckling!
Utbildningarna är dyra men man får helt enkelt se det som inesteringar för livet!
Lycka till hur du än gör!