Katter iFokus

Katter

Etiketttävlingar
Läst 2472 ggr
texasmamma
1

Tips! Kattkalender - fototävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Royal Canin har en fototävling och vill ha fina kattbilder. Tänkte då på bildtematråden här med vackraste kattbilden och tycker att många av de bilderna borde vara med i tävlingen.

Själv har jag bidragit med bilder på killarna, en bild per katt är det som gäller, så tolkade jag reglerna i alla fall.

När du lagt upp en bild kan du sen lägga upp länken här så kan de som vill gå in och rösta.

Den här bilden på Morgan valde jag för jag tycker den är lite rolig  Tittut

Blir så glad och tacksam om ni vill rösta på mina bilder!

texasmamma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och Måns som utvikningskille, tycker också den är lite rolig

Utvik

Självklart vill Måns också ha din röst!

Mainebusters
0

Ahaaa, det är här man ska skriva när man röstfiskar? Flört

texasmamma
0

#2 Ja det är ju helt frivilligt men håll med om att det vore skoj om iFokuskatter fyllde RC-kalendern

En fjäder i hatten för iFokus, visst är det så man säger

Mainebusters
0

Jag har mina katter med i fototävlingen, men jag fiskar inte röster offentligt, (absolut inte illa ment)  sedan spelar det ingen roll om det är iFokus-katter eller inte.. jag röstar på dem som jag tycker är fina. Glad Och det finns en hel del fina bidrag!

texasmamma
0

#4 Jag brukar inte heller göra det men här vill ju anordnaren att man gör det

PS. Använda gärna dela-funktionerna på sidorna och sprid ditt bidrag, så får du kanske fler röster! klippt ur tävlingsinfon

Det är väl det som är RC:s tanke, att sprida kännedom om företaget (gratis PR) och att på ett för dem enkelt och billigt sätt få fram tolv kandidater. Det kan jag ställa upp på för våra katter äter RC, det enda fodret som fungerar

SidenMoare
0

Jag har anmält en bild på mina 2 katter där de sover så sött tillsammans.

http://kattensdag.se/2009/star-och-gizmo/

Tar gärna emot röster på dem. MEN jag tycker att man skall rösta på de bilder man gillar bäst. Jag kommer att rösta på dem jag tycker är fina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Välkommen att besöka min Hemsida www.biscayabigpaw.se

Uppdateras ungefär var 3:e dag med nya bilder av kattungarna på deras respektive sidor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~