Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 675 ggr
evamojje
0

Godmorgon Onsdag 10/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Storm och grått med blöta inslag = Stockholms vinterväder idag.

Idag blir det Stockholms Katthem där jag igen ska packa kalendrar och skicka iväg. Sen blir det en tur till Västerhaninge där min bror bor för att gratta min brorson som fyller år.

Så det är ju bara att hoppas att pendeltåget fungerar som det ska, för det tycks alltid vara något som går fel när jag ska åka komunalt utanför tullarna *s*.

Så ha en bra dag

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

EddaM
0

Här ligger Feztiz i knät o spinner o det är så mysigt. Hade en mindre rolig dröm men den börjar att dunsta bort nu. Ha en bra dag allihopa.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Ja huvva vad det blåst inatt, var riktigt otäckt ett tag. Här har jag besök av en morbror från Ume. Han har uppfunnit en slags sticka som räknar ut gyllene snittet och nu är han här i länet för att lansera den. Han kommer att bo här någon månad medans har promotar för den, och stackars Theo är jätterädd. Han trycker under soffan från det att han stiger in genom dörren tills dess  att han går ut igen.

Destany
0

här e det full rulle huliganerna bråkar med varandra som de gjort varje dag denna veckan..

Zorro väckte mig idag genom att bita mig på insidan av armen..

det regnar o blåser o jag bara går o väntar på att börja jobba kl 4.. e allmänt seg idag