Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 606 ggr
Titti
0

Godmorgon 4 januari 2007

Godmorgon.

Här sitter jag och dricker te och äter pepparkakor. Men jag får inte ha pepparkakorna ifred! Vimsan vill också ha, sicken katt Flört !!

Ska snart fara på jobb. 2½h arbetspass. Ha en bra dag.

//Titti och Vimsan

Puma77
0

Sovmorgon till halv nio pga de nya reglerna…….. Så jag passar på att titta in medan jag dricker kaffe och äter pepparkakorFlört 

Önskar er alla en trevlig dag.

//Pia

evamojje
0

Godmorgon i vintermörkret :-)

Sitter med en stark kopp Java och läser morgontidningen. Ska strax göra mig i ordning för att åka ut till Husdjursmässan där jag ska stå i Stockholms katthemms monter nu på förmiddan. Sen så blir det väl att glida runt och kolla på allt kul som finns där.

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Juliette-
0

Godmorgon.. eller de var de väl för en bra stund sen nu.. är dock halvt sovande fortfarande.. Här händer de inte så mycket ska väl ta tag i de där med att äta frukost.. sen ska jag städa lite här hemma hade jag tänkt djuren skitar ner endel vill jag lova

EddaM
0

God morgon på er alla. Jag skall idag åka o köpa kattmat och jag har tvätt dag efter det. Inge vidare kul men man måste ju. Ja städa det skulle jag behöva jag med då Feztiz fäller och det är vitt ludd överallt. Dessutom vakande jag av bajs lukt. Feztiz hade skitit ner sig så det var bara att gå upp och tvätta av henne på rumpen. Sedan blev det en liten mys stund när hon låg på rygg och jag kammade henne. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Jenka
0

Jag ska snart fixa iordning mig för husdjursmässan. Sen efter mässan ska jag gå och äta med några kompisar, så kommer säkert ha trevligt idag :)

Ha en bra dag!