Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 1244 ggr
Mainebusters
0

En grön icon

Kanske Sajtvärd och/eller Medarbetare kan informera lite om den iconen?

MaalinF
0

Vad vill du veta?

Mainebusters
0

Vad den innebär? Eller rättare sagt, jag läste på Hälsa, där fanns info, men det kanske är fler som vill veta vad den betyder då den finns framför ett inlägg?

MaalinF
0

Det är helt enkelt ett sätt för medarbetare/sajtvärd fästa uppmärksamheten vid någon som har med sajten att göra t.ex. och att det som medlem kan vara bra att läsa dessa inlägg eller trådar lite extra noga.

Mainebusters
0

Tack.

Mainebusters
0

Jag tycker att det vore bra om ni som har möjlighet, använde ikonen för att markera när ni har info eller ett bra-att-veta-inlägg..

Den gröna plippen syns bra, och då läser man vad ni skrivit!

MaalinF
0

Det är nog det vi gör och det den är till för.

Mainebusters
0

Påminner bara lite när det dyker upp resultat från studier m.m… Flört

MaalinF
0

Det är inte riktigt så den är tänkt att användas för att uppmärksamma studier. Iconen är till för att visa moderation av inlägg bland annat och visa på trådar som har med iFokus eller sajten att göra.

Mainebusters
0

Okej, jag har förstått att den är till för att visa att Sajtvärd eller Medarbetare ska använda den då det är en artikel som lagts in, eller något annat som är läsvärt.

Men ni kanske har fått olika info eller tolkat olika?

Tänkte på inlägget på Hälsa ang gröna iconen..av Leffe D.

Imasy
0

Om jag har förstått det rätt så finns det inga regler när man får använda den eller ej.

Däremot så kommer jag bara att använda mig av den för att markera en tillsägelse tex, eller om det är en tråd som jag anser kan vara viktig att läsa, tex nya sajtregler etc.

så den använder jag när jag skriver som moderator. Men när jag skriver som privatperson/vanlig medlem finner jag ingen anledning att påkalla extra uppmärksamhet.

MaalinF
0

Nej det finns nog inga regler men jag tror att den usprunliga tanken vad moderation och viktiga inlägg samt trådar om sajten. Annars skulle man ju kunna lägga den gröna knappen på allt Tungan ute

Mainebusters
0

#10  Det är så jag har uppfattat det att det ska användas, och det är ju bra!

#11  Låter som att ni har samma uppfattning.

Och det är ju bra att ni inte använder den till personliga inlägg.

Så jag ser fram emot fler gröna knappar! För mig betyder det läsvärt..

Hawknestgrove
0

JA jag använde den ett tag, men tycker faktiskt att det är en skrytgrej. Så jag slutar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....