Otacksam julklappsmottagare...
Här gör man en riktigt rejäl julklappsinvestering till hund med kattkompisar, en finfin FatBoy liggdyna typ saccosäck. Juleröd och alldeles toppen - trodde man ja…
Förbaskade otacksamma husdjur, bilderna visar hittills den enda gång Malte satt sin rumpa frivilligt på den tronen. Och katterna är om möjligt än mer ointresserade - så extremt otroligt otacksamt…

Var era husdjur mer nöjda med sina julklappar?

Jaa de fick ju godis och nya vippor. =) Det var väldigt vad de var otacksamma dina pyren är. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Gissa om min katt Evert som bor hos mina föräldrar blev glad över dumlekolorna, på jul brukar han få två stycken

Katten bor än så länge med exet (kommer hem den 7/1). Hundarna fick långa härliga promenader. Hade inte köpt dem nåt iår! Har sparat pengarna till My Dog, men då kommer jag shoppa loss istället! :)

Oh, dumlekolor och vippor, hm jag får nog erkänna att det inte är någon idé att slå på för stort, *nästa gång får det bli en färggrann papperstuss och en köttbulle*:)

*S* ser ut som han sitter där pga att matte säger… -Sitt!!! och sen på väg ut ur bild :)
Tror säkert Malte blir jätteglad över en köttbulle nästa jul! :)
Dom fick bara godsaker, jag tappade juh mitt kort och kunde sen inte köpa dom något, men dom vart glada över lite extra gott så :)
Vad tråkigt när julklapparna inte riktigt passar
Var ut och tittade på FatBoy's hemsida och tyckte att dynorna såg jättehärliga ut men, men…. det kanske inte djuren tycker.
Våra kissar tyckte i alla fall om mössen som dom fick annars så var det en tom julklapps-kartong som blev höjdpunkten på julafton
Hos oss brukar nya grejer ta lite tid att acceptera.
Men det brukar funka efter en tag
Jenna

Mina katter fick varsin ny studsboll. Tidigare har de haft studsbollar som har bjällror i sig och det är lite jobbigt när de leker med dem på natten…men nu fick de studsbollar som inte låter
Kissarna blev jätteglada, speciellt Stina som lekte med bollarna i flera timmar på julaftonskvällen.. =)

Men Pia, man kan inte bli arg på en sån sötnos som Malte ju!!!! Ge säcken lite tid, han kanske kommer på att den va rätt mysig ändå. Eller nån av katterna kanske =)
Nikki struntade blankt i sitt tuggben somhon fick. Hon vill ju bara öppna paketen, men bara om det luktar om de. Mamma hade slagit in hennes ben MED plastförpackningen på så hon ville inte ens öppna sina egna paket! Hon blev redigt missnöjd kan jag lova. Men hon blev glad för korvarna som hon fick av pappa =)

Lilla gumman då:)
Jag såg den där flytt-bilden inne på Hemmet, Sandra, där hon fick dela korv med din pappa - preciiis samma beteende som Malte:) Är det särskilt matfixerade raser Norfolk och Norwich tror du?? Eller tja, många hundar är väldigt fixerade vid godbitar egentligen…

Pia - Jag tror det sitter i huvet på de små =) Pappa brukar va den som ger henne sånt där. Hon älskar honom (inte så konstigt kanske) Iof är det ju svårt att motstå de små söta ögonen, men man försöker!

Eftersom jag är vegetarian har jag ju inte mycket kul att erbjuda i matväg för hund… Dessutom är jag noga med att inte ge godbitar hit och dit, så mig tigger han inte av. Dock finns det ju andra… Som jag skäller på, för det fall han inte förtjänat något extra förstås. Det är knepigt det där med tiggande hundar…
Dock brukar jag trösta mig med att han ialla fall inte är en Riesenschnauzer som min kompis har, som når upp överallt och även lyckas sluka kattmaten på köksbordet m m…:)

Jag ger aldrig nåt om hon inte gjort nåt bra heller. Hon måste ju förtjäna sina godbitar vetja. Men det är svårt att lära en gammal hund sitta, som man säger. Och då syftar jag på min käre far som inte hajar att om han inte hade börjat ge henne godis vid bordet så hade hon aldrig börjat tigga heller.
Jag håller med! Bättre med liten hund =)

Frigg blev superglad för sitt lilla hus hon fick ett två våningshus med solterras. Hon lämnar endast sitt hus för att äta och gå på lådan. Nöjdare katt får man leta efter =0)
Hundarna fick ben och leksaker i mass.

Men så gulligt, är hon SÅ förtjust i sitt hus!

#19 japp ska fixa kort en dag =0)