Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 591 ggr
EddaM
0

Godmorgon Fredag 29/12

Uja hade ont i halsen hela natten och hade svårt för att sova pga det. Nös förut och det var tur att jag hade papper i närheten. Jag har feber men den är inte så hög som tur är. Idag får nog katterna passa upp på mig. Och Atos satt här i mitt knä vid datorn och spann i en kvart. Det var första gången det=)

*snörvel host och nys* Madeleine

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Veduran
0

Morrn! Jag sitter här med en morgoncappucino. Fick sova gott inatt och känner mig som en liten nyare variant av Veduran *S*

Ska in till Jakobsberg och se om det ev. finns något i klädväg (skulle behöva jeans) samt lite annat. Sen blir det fortsättning till Barkarby för fika i en kompis nyinflyttade lägenhet :) *lät som en konstig mening:|*

evamojje
0

God morgon …fy va trist att vara sjuk…själv har jag pannknack efter ytterligare en natt med orolig sömn…tror att det är för att man farit runt så mycket till jul att nu med bara nyår kvar så blir det något slags antiklimax så tröttheten går över i pigghet för att sen slå undan benen på en …förhoppningsvis så får jag sova då *L*

Annars så ska jag ut i shopping djungeln och kolla lite idag..

Ha en bra dag

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pia
0

Och jag har ff knäck i lurarna s a s, senaste uppgiften är att trots medicinering så kan det hela sitta i ytterligare 10-14 dagar, brrr…:(

Ja det måste vara en redig kopp kaffe som det behövs en hel lägenhet till, Veduran…;)

Veduran
0

*S* haha, nu varf du allt skojsig Pia! :D

Trist att du fortfarande är så dålig… 

Blev inga jeans, orkade inte köa till provrummen. Men 2 tröjor fyndade jag iallafall :)

Sandra
0

Gokväll…

Trist att ni är så sjuka hörni! Jag kan skicka en massa värmande kramar till er genom skärmen iaf =)

En annan har jobbat hårt idag (inte). Gjorde inte speciellt mycket på jobbet alls. Gled mest runt på trucken o pratade. Skulle ridit efter jobbet idag men jag orkade inte. Tvärslocknade på soffan när jag kom hem efter mockandet. Shit va trött man blir av att göra absolut ingenting ;P

Nä, jag har slumrat tillräckligt i soffan nu. Borde sova.. gonatt gott folk!