Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 3215 ggr
Cheapo
0

Pratar i sömnen!

När min lilla kattkille på 14 veckor pratar i sömnen! När han tar sin dagliga tupplur mitt på dagen så är det sällan han är tyst när han sover. Han ligger och mjauar, gör små ljud ifrån sig och ibland ser det ut som om han drömmer, för det rycker i hans tassar och nosen. Jättegulligt Glad

Någon mer som han någon katt som pratar i sömnen?

Dorkiis
0

ja min Ellie gör det! det pips och mjauas när hon soverSkrattande

minja
0

Åh så gulligt. Min ena pratar inte, men hon sprattlar sig istället. Tror att hon är på jakt eller något.

Seglarina
0

Absolut, men dom har lugnat ner sig med tiden. Mina är 4 år nu och kan se iblan att dom rör munnen, smackar och tuggar lite. När dom var små var det både miau och morr ibland och beneb gick på dom.

Hawknestgrove
0

Visst är det gullligt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Johku666
0

Min katt hon snarkar hon….

[Katteeen]
0

#5: Hahaha, jag läste "Min katt hon knarkar hon" ^^

Min grabb låter också när han sover, förutom att spinna så ligger han och smackar med munnen och ibland jamar han till. :) Så sött så!

isa
0

Min katt snarkar också ibland. Det låter jättegulligt. Hon kan även pipa lite i sömnen och röra på tassarna. Det är såååååå gulligt.!

Destany
0

Zigge mjauar o piper o spinner. Puma snarkar o zorro pustar hehe en hel orkester här hemma när de sover samtidigt

Ninja
0

Elsa pratade u sömnen när hon var yngre. Ibland såg det ut som att hon skulle till att börja galoppera i sömnen, när hon låg i knät då så var det omöjligt att inte börja skratta. Skrattande
Även munnen och ögonen brukar rycka. Hon har lugnat ner sig nu när hon är lite äldre, men fortfarande verkar hon ha lite vilda drömmar då och då.. Tungan ute

Johku666
0

#6 hahaha ja de hade varit väldigt knasigt om hon lyckades göra det