En gosig tråd
Älskar den här bilden på Brallan och Mojj-Bojj!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aw, alla bilderna är verkligen super gulliga. Har för närvarande inga bilder när mina katter gosar, och så kan inte mina katter ligga bredvid varann och gosa 

# 44 hihi vilka sötnosar…Dom är inte rädda om livet ser jag, om någon kommer in och så ligger dom där…
#46 Haha, nej tydligen inte.
Det var under de varmaste dagarna under sommaren, och det fläktade väl där, då dörren var väl inte den tätaste i världshistorien.. 

Många katter..
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#50 Mysigt!
#51 Svårt att få plats själv:)
Här trängs de.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Lite mer plats finns här:
Ska vi leka?
Stor hund och liten katt:)

#57 Jag han ser verkligen ut som en av "de stora tänkarna" Aristoteles, Platon eller rentav Sokrates?
Jätterolig/söt bild.
/Maria
#58, det var faktiskt tal om att döpa honom till Cicero, så du är ju helt klart inne på rätt spår - Haha! ;)
(Fast det där med "Any man can make mistakes, but only an idiot persists in his error" är ju kanske inte Esars cup of tea - han gör gärna dumma saker både en och två gånger!)

#65 Ojl ursäkta vilken suddig bild det blev………
Har ingen annan bättre bild på henne just nu, när hon gosar.
gerard
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

orientalen och skogisen.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Då den här tråden har blivit så lång har en ny tråd startats. Låser därför denna och hänvisar till den nya tråden. Här kommer ni till den.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

här med min sambos hihi! 

.