Godmorgon Torsdag igen ;-)
Ja skrev torsdag igår oxå på min morgon hälsning ;-) har man det inte jäktigt inför julen så kan man ju se till att man får det genom att hoppa över en dag *s*
Och nu e det barmark igen snön låg kvar i drygt 6 timmar *L* men mycket kan hända innan jul.
Ägnade hela gårdagen till att storhandla och shoppa julklappar. Kom hem med värk i fötterna och en massa kassar har inte så många julklappar kvar nu, Tack och lov.
Mamma och jag var dessutom och handlade en massa på Sea Hund & Katt stormarknad http://www.seahundochkatt.se/
Där jag köpte en Kattsand som jag inte provar förut men den ska vara snarlik Ever clean men mycket billigare Tidy Cats heter den och jag betalade 219 kr för 18 kg och den ser ut som ever clean kolla in den här
http://www.seahundochkatt.se/kattsand/tidycatshuvud.htm
Och självklart så fick Mojje en massa leksaker och godis/vitaminer av både mig och mamma, så han var glad när vi kom hem *L*
Men efter gårdagens tuffa dag så blir det en lugn dag idag med lite pyssel och fika.
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Morrn! :)
Jag som inte fixat en enda julklapp ännu tänkte göra det idag, samt inhandla den del av julmaten som jag ska står för. Vi delar alltid på maten och det ingår på något sätt att vi alla (4 st.) fixar med maten tillsammans för att få den färdig.
Men innan jag kan åka någonstans måste jag vänta på vaktmästaren. Han ska komma och laga den där spärren på ugnsluckan och försöka fundera ut varför jag har så vansinnigt mycket kondens i vissa rum. Hade ju fuktskador förra året så jag är ju lite orolig…

Åhh jag måste diska och städa lite men har ju som vanligt ingen lust till det. Vi får väl se om jag kan uppbåda lite energi till det senare. Sedan måste jag handla de sista julklapparna och lite annat. Måste visa min granne alla saker till katterna oxå, jag åker ju till GBG under julen och hon skall se efter dem. Men jag kommer hem på annandagen igen. Men vad jag kommer att sakna dem. Skall skämma bort dem lite extra när jag kommer hem igen. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
God förmiddag!
Här har jag huvudvärk för tredje dagen i rad *gnäll* Har lite julbestyr kvar men vill inte ta tag i dom när jag mår risigt, så jag skjuter på det, bra va? Om inget inträffar på jobbet så att jag måste rycka in är jag i alla fall ledig nu, alltid något! :)
Idag har jag slutat skolan (för terminen *s*) Och åkt o handlat lite julklappar. Till Murre blev det en sån här grej man öppnar och så ligger det en lapp i där man skrivit namnet, adress o tele m m. Som sitter på halsbandet. Och 2st borstar, kunde inte bestämma mig för vilken som var bäst
. Pappa o mamma har även köpt nytt kattgodis.
Och så köpte jag lite hästgrejer till mig själv när jag ändå var i djuraffären, och lite mer julklappar till familjen.
God kväll
Igår kväll var jag på skolans julfest. Hade roligt. Jr uppträdde, och mina brorsbarn också. Tja, nog vet jag vem min brorson brås på när det gäller teatertalang i alla fall.
I dag var jag först på jobb och sedan till staden (Mariehamn alltså) och handla. Skulle bara vara en liten stund… Hi hi. Blev borta nio timmar. Skulle bara ha det först, och något ännu mera sen… För det dom inte hade i den ena butiken så måsta vi ju fara till nästa butik och kika. Och så höll min mor och jag på, och timme efter timme gick. Handlade några julklappar och lite mat och sådant. Så nu är jag trött i alla fall. ZZzz… (sover nästan).

#5 Ojoj, jag blir imponerad över ert tålamod! Det är nog därför jag så sällan åker in till stan (i mitt fall Stockholm) för man blir ju aldrig klar… kan ju vara något bättre i nästa affär, billigare, bättre kvalité o.s.v. Slutar ofta med att jag blir trött och på dåligt humör bara…
Jag bara konstaterar att jag inte är någon shoppingmänniska på det viset :)

God eftermiddag! Jag hade inte fixat särkilt många julklappar när jag märkte att det var "bonusdag" på Coop Forum. Där hittade jag julklappar till 15 pers och till ett inte alls så farligt pris :) Fantastiskt vad man kan hitta på en matvarubutik egentligen, brukar aldrig annars handla mer än mat på det stället.
#6 Åh, jag tycker det är så roligt att shoppa. Här har vi inte problemet med att det kan finnas något bättre i närsta affar. Vi har ett massivt utbud på ungefär tre klädaffärer som går att handla i :P

Och jag är jätteförkyld sedan i måndags, det vill inte alls ge med sig, har satt sig på ena örat och jag mår bara blä, jag tror jag ställer in julen…:/
Ojdå, krya på dig Pia! :)
#7. Men att hitta något i passlig storlek. *Suckar. Var i 3e butiken jag hittade kläder jag gillade i storlek 140. (nä föresten, berättar vad för något efter jul
)